×

حاشیه جاده تبریز – مرند تسطیح و همسطح‌سازی می‌شود

  • کد خبر: 300538
  • 3 بهمن 1402
  • معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات تسطیح و همسطح سازی در حاشیه جاده تبریز - مرند خبر داد.
    حاشیه جاده تبریز – مرند تسطیح و همسطح‌سازی می‌شود
  • به گزارش نوبر، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات ضربتی پاکسازی، ساماندهی و تسطیح اراضی در قالب طرح خدمات محله ای در سطح حوزه استحفاظی شهرداری این منطقه، همواره در دستور کار معاونت محیط زیست و خدمات شهری قرار گرفته است.

    وی افزود: در این راستا به منظور پاکسازی حاشیه جاده تبریز – مرند، عملیات تسطیح، تمیزکاری و تنظیف قسمتی از این مسیر به انجام رسید.
    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: در این فعالیت علاوه بر پاکسازی نخاله و زباله های حاشیه این مسیر، به منظور ارتقای ضریب ایمنی تردد و جلوگیری از بروز سوانح توسط نیروهای خدمات شهری منطقه تسطیح و رگلاژ ترانشه های این مسیر جهت رفع خطر و ایجاد شرایطی مطمئن انجام گرفت.
    وی با بیان اینکه جاده تبریز – مرند از مهم‌ترین مسیرهای عبوری استان محسوب می شود، یادآور شد: شهرداری منطقه ۶ تبریز این عملیات را با توجه به حساسیت این مسیر و به منظور تسهیل تردد شهروندان به اجرا درآورده است که می تواند بسیاری از مخاطرات احتمالی را از بین برده و پیشگیری کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *