×

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان فلسطینی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است

  • کد خبر: 242609
  • 3 آبان 1402
  • حجت‌الاسلام تقوی: حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان فلسطینی برای مبارزه با..

    حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان فلسطینی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی برای همیشه در تاریخ محکوم است چرا که در هیچ دوره‌ای از تاریخ بیماران، کودکان و زنان را بمباران نکردند، بنابراین این جنایت فجیع رژیم صهیونسیتی برای همیشه صهیونیست‌ها را رسوا کرد.

    وی تصریح کرد‌: قطعا خون مظلومانی که به ناحق ریخته شده، ریشه رژیم صهیونیستی را خشک خواهد کرد.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود‌‌: امیدوارم کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند برای مردم مظلوم فلسطین هم حقی قائل شوند. شعار و بیانیه‌نویسی را کنار بگذارند، همچنین جوامع بین‌المللی باید تصمیم جدی برای مقابله با این رژیم جعلی کودک‌کُش و غاصب بگیرند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، خاطر نشان کرد: این جنایات با پشتوانه و حمایت آمریکا انجام شده است و رژیم صهیونیستی سگ زنجیری همیشگی آمریکا است که در بین جوامع اسلامی رها شده است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین در حال گرفتن انتقام آباء و اجدادشان از صهیونیست‌هایی هستند که به زور بر سرزمین مادری‌شان تکیه زده‌اند، چراکه صهیونیست‌های ظالم خانه، کاشانه، مزارع، امکانات مادی و معنوی فلسطینیان را غصب کرده و مردم فلسطین را به خاک و خون کشیده، بنابراین مردم فلسطین در حال انتقام‌گیری از جلادان رژیم صهیونیستی هستند.

    وی تأکیدکرد: عملیات «طوفان الاقصی» فلسطینی‌ها پاسخی بر تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها است و پیامی برای کسانی که در منازل غصب شده فلسطینیان ساکن شدند و باید فلسطین را ترک کنند. صهیونیست‌ها عده‌ای را از سراسر جهان جمع کرده و در فلسطین به جبر و زور ساکن شدند تا برای خودشان کشور درست کنند، اما باید بدانند زور و سرنیزه نمی‌تواند یک ملت را تسلیم کند.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نسل جدید فلسطینیان و جوانانی که امروز در فلسطین فعال هستند به‌هیچ عنوان زیر بار ظلم، ستم، اجحاف، توهین و تحقیر این رژیم غاصب صهیونیست‌ نمی‌روند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت بود که موفق شد کمر آمریکای جنایتکار، غرب، رژیم صهیونیستی و طرفداران آمریکا ازجمله گروهک تروریستی داعش را در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان را بشکند و آن‌ها را از میدان بیرون کند، گفت: این نسل جدید جوان فلسطینی با تکیه بر اندیشه‌های اسلامی و تقویت بنیه‌های معرفتی و فکری راه مقاومت را انتخاب کرده‌اند.

    وی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دولت‌هایی که در حال تلاش برای عادی کردن رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی هستند، باید بدانند که بازنده خواهند بود و رژیم صهیونیستی نابود شدنی است.

    نیروهای جبهه مقاومت و حماس روز شنبه ۱۵ مهر به سرزمین‌های اشغالی حمله کردند و در این حملات تعدادی از سربازان اسرائیلی کشته شدند. رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر و بعد از شکست در عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان‌الاقصی» به کشتار مردم بی‌دفاع غزه روآورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به‌گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند.

    پایان پیام/

    منبع: خبرگزاری فارس

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *