×

یادداشت/
جولان علنی فاحشه‌های جنسی در تبریز!

  • کد خبر: 165763
  • 10 مرداد 1399
  • یادداشت اختصاصی «نوبر» به قلم «سید مرتضی مرتضوی»، صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس خبری نوبر را در این نوشتار بخوانید.
    جولان علنی فاحشه‌های جنسی در تبریز!
  • این روزها پخش گسترده شماره تلفن برخی زنان بدکاره شبکه‌ای در تبریز به یک اتفاق عادی در تبریزتبدیل شده و عبور منفعلانه از کنار این اتفاق نامیمون به خوشبینانه‌ترین واکنش قشر بسیاری از مردمتبدیل شده است.

    جریان ادامه‌دار پخش شماره بدکاره‌ها چند سالی است که در تبریز و با اسامی خاله سارا و خالهمریم انجام می‌شود و بر اساس پیگیری‌های انجام شده، این اقدام غیراخلاقی در مناسبت‌هاییهمچون برگزاری کنکور، آزمون‌های آزمایشی و ایام نزدیک به مناسبت‌های خاص دینی به اوج خودمی‌رسد.

    چهارراه منصور به طرف آبرسان، مارالان به سمت آبرسان و چهارراه آبرسان به سمت فلکه دانشگاه ودانشگاه تبریز، کانون اصلی پخش این شماره‌ها در ایام خاص است.

    ضعف نهادهای فرهنگی در توسعه گفتمان اسلامی بر همگان آشکار است اما سکوت در مقابلبی‌شرمی علنی و فساد جنسی آشکار در تبریز، ظلم در حق تاریخ تشیع و بزرگمردان و شیرزنانقهرمان این خطه از ایران اسلامی است.

    هر تماس با فاحشه‌های جنسی، دو نفر را در خوشبینانه‌ترین حالت آلوده کرده و در شرایط قرمزکنونی، امکان ابتلا به بیماری‌هایی همچون ایدز و کرونا ویروس را دوچندان خواهد کرد.

    امید است این مطلب به دست مسئولان امر رسیده و با مخلین امنیت اجتماعی و روانی جامعه و هتکحرمت‌‌کنندگان علنی به باورهای دینی مردم، برخورد شود.

    سید مرتضی مرتضوی

    صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس خبری نوبر

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “جولان علنی فاحشه‌های جنسی در تبریز!”

    1. یاشارایرانی گفت:

      همه کشورهای آزاد دنیاحتی اسلامی ، مکان هایی برای ارضای جنسی شهروندان خوددرشهرهای بزرگ باکارت بهداشت دارند که این مشکل و نیازواقعی رابه بهترین صورت حل می‌کنند و جامعه راازپخش و گسترش آن حفظ می‌کند والا بامبارزه و سرکوب جنسی نمی توان به جنگ غریزه جنسی پرداخت .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *