×

خبر/
جنگ سبزقبایان تبریزی برای بقا در لیگ برتر

  • کد خبر: 166269
  • 29 مرداد 1399
  • ماشین سازی تبریز برای بقا در لیگ برتر باید صنعت نفت آبادان را شکست دهد.
    جنگ سبزقبایان تبریزی برای بقا در لیگ برتر
  • تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته پایانی بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

    شاگردان افاضلی در حالی پای به این بازی خواهند گذاشت که به لحاظ جدولی اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارند و تنها با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه چهاردهم جا خوش کرده اند و چه بسا در صورت باخت در این بازی دوباره به لیگ دسته اول سقوط کنند.

    افاضلی که هفته قبل دربی تبریز را به تراکتور واگذار کرده است، به هیچ عنوان دوست ندارد سقوط ماشین سازی را در کارنامه مربی گری خود بگنجاند و بی تردید در این بازی به هیچ چیزی جز کسب برد فکر نمی کند.

    ماشین سازی بعد از رفتن خطیبی از رأس کادر فنی خود از روزهای اوج و بازی های درخشان فاصله گرفت و ماه عسل حضور شیخ لاری، مهاجری و افاضلی وضعیت فعلی را برای تیم دوم تبریز رقم زده است که این تیم برای بقا بجنگد.

    در طرف مقابل صنعت نفت آبادان قرار دارد که شاید به دلیل اینکه خیال این تیم به جهت سقوط به دسته پایین راحت است و از کسب سهمیه آسیا نیز قطع امید کرده و با ۴۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد ، به مراتب با خیالی آسوده و بدون استرس پای به میدان خواهد گذاشت.

    طبق اعلام سازمان لیگ، سبزقبایان تبریزی در این بازی بابک مرادی و محمد مسلمی پور دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت افاضلی باید به فکر نفرات جایگزین این بازیکنان باشد و عقبل کعبی نیز تنها محروم آبادانی ها خواهد بود.

    علی بای  به همراه محمدجواد مداح ، رامین بابایی و محمدباقر پورباقر داوران این بازی خواهند بود و محمدرضا فلاح نیز ناظر بازی است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *