×

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:
 جنگل کاری ۴۵۰ هکتاری اراضی ملی در تبریز

  • کد خبر: 165681
  • 5 مرداد 1399
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت:  ۴۵۰ هکتار از اراضی ملی در مرکز پسماند تبریز،  جنگل‌کاری می‌شود.
     جنگل کاری ۴۵۰ هکتاری اراضی ملی در تبریز
  • نوبرنیوز// کریم صادق‌زاده در بازدید نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی کلان شهرداری، با بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه کارگران در نقاط مختلف شهر و در پروژه‌های عمرانی مختلف شهرداری مشغول به کار هستند که جای خوشحالی و قدردانی دارد.

    او با اشاره به بازدید دوره‌ای نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: معتقدیم همفکری و همکاری در اجرای پروژه‌های شهری مفید و سازنده است.

    رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر با اشاره به بازدید از پروژه  تجاری عتیق در مرکز شهر تبریز گفت: ۸۰ درصد از مراحل سفت‌کاری پروژه بزرگ عتیق به اتمام رسیده و واحدهای تجاری و خدماتی آن آماده واگذاری به مالکین آنها هستند.

    او با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس از مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مرکز دفن پسماند و جمع آوری و تصفیه شیرابه پسماند تبریز که با همکاری شهرداری و هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی عاشورا و مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا و با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای جمع آوری و تصفیه و دفن زباله‌ های صنعتی درحال اجرا است که پس از ۳۶ ماه اجرای آن به اتمام رسیده تا برخی مشکلات زیست محیطی تبریز حل شود.

    کریم صادق‌زاده تبریزی با اشاره به اقدام مثبت دیگر در مرکز پسماند شهرداری تبریز گفت: ۴۵۰ هکتار از اراضی ملی نیز در این مجموعه جنگل‌کاری می‌شود.

    او ادامه داد: اقدامات مثبت بزرگی در مرکز پسماند تبریز درحال انجام است که یکی از آنها اجرای زباله سوز در تبریز با همکاری دولت و همزمان با ۷ کلانشهر دیگر است که نمایندگان مجلس نیز این موضوع را پیگیر هستند و قرارداد اولیه ِآن نیز با یک شرکت فرانسوی در مراحل حقوقی است.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بازدید از پروژه تعریض جاده تبریز و آناخاتون نیز گفت: در گذشته شاهد وقوع تصادفات بسیاری در این مسیر بودیم‌ که بودجه مناسبی از سوی شورای شهر برای تعریض این جاده اختصاص یافت و اکنون درحال اجرا می‌باشد تا از وقوع تصادفات پیشگیری شود.

    او با اشاره به بازدید از پروژه اجرای کانال جمع آوری آب های سطحی در کوی انقلاب با مشارکت شهرداری منطقه ۱ گفت: این کانال تا خیابان عباسی ادامه داشته و موجب افزایش رفاه و آسایش اهالی منطقه می‌شود.

    کریم صادقزاده با اشاره به توانمندی‌های موجود در نمایندگان مجلس شورای اسلامی و لزوم بهره‌مندی مدیریت شهری از این توانمدی ها گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند پروژه‌های ملی در زمینه عمرانی و مسکن را از دولت پیگیری کنند تا شاهد رونق بیش از پیش پروژه‌ های عمرانی باشیم

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *