×

“جعفر رزمی” سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی شد

  • کد خبر: 228163
  • 27 اردیبهشت 1402
  • به گزارش نوبر، در حکم عابدین خرّم خطاب به رزمی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های لشکری و کشوری و بهره‌مندی از […]

    “جعفر رزمی” سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی شد
  • به گزارش نوبر، در حکم عابدین خرّم خطاب به رزمی آمده است:

    نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های لشکری و کشوری و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

    جعفر رزمی متولد 1360 و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله فرمانده سپاه ناحیه شبستر و عضو شورای تأمین این شهرستان، رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول بازرسی سپاه عاشورا و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری را از بهمن ماه 1400 بر عهده داشته است.

    گفتنی است معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با مجوز شورای امنیت وزارت کشور تشکیل یافته و ادارات کل “امنیتی و انتظامی” و “پدافند غیرعامل” زیرمجموعه این معاونت می‌باشند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *