×

جریمه ۱۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان پوشاک در تبریز و مرند

  • کد خبر: 302909
  • 14 اسفند 1402
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی اعلام کرد: قاچاقچیان پوشاک در تبریز و مرند به پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
    جریمه ۱۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان پوشاک در تبریز و مرند
  • به گزارش نوبر، صمد حضرتی افزود: عوامل نیروی انتظامی تبریز از یک انبار تخلیه بار در این شهرستان هفت گونی پوشاک قاچاق را کشف کرده و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

    وی با بیان اینکه ارزش این پوشاک‌های قاچاق ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال بود، اظهار کرد: شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز به این پرونده رسیدگی کرد و به علت ارائه نکردن مدارک قانونی از سوی متهم، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، وی را به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال معادل یک برابر ارزش کالا محکوم کرد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: عوامل نیروی انتظامی در هنگام گشت زنی در مرند از ۲ نفر قاچاقچی، پوشاک قاچاق خارجی کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

    حضرتی ارزش این کالا‌های خارجی را ۲ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی مرند، به علت ارائه نکردن مدارک قانونی از سوی متهمان، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا آنان به دلیل مباشرت در تخلف به میزان ۲ برابر ارزش پوشاک‌های قاچاق معادل هشت میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

    در ۱۱ ماه گذشته قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *