×

استاندار آذربایجان شرقی:
وحدت؛ عامل اصلی حل مشکلات کشور

  • کد خبر: 168939
  • 5 آذر 1399
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: جانبازان و خانواده‌های شهدا، دلسوختگان اصلی انقلاب هستند که نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب دارند.
    وحدت؛ عامل اصلی حل مشکلات کشور
  • دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار با تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی و فرزندان شهدا در تبریز گفت: عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت و جانفشانی بزرگمردانی است که با خون خود، درخت انقلاب را آبیاری و تنومندتر کردند.

     

    وی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی انقلاب هستند تصریح کرد: پشتیبانی مردم از آرمان های ارزشمند انقلاب، همواره ادامه داشته و به ثمره این حمایت ارزشمند، روز به روز بر توانمندی‌ها و عزت ایران اسلامی افزوده می شود.

     

    وی وحدت و همدلی را رمز اصلی نجات کشور از مشکلات مختلف برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با افزایش این روحیه در بخش‌های مختلف، شاهد مرتفع شدن تمامی مشکلات در جامعه باشیم.

     

    استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید با توجه ویژه به مقوله تولید بتوانیم پاسخ مناسبی به دغدغه‌های اشتغال جوانان داشته باشیم.

     

    پورمحمدی با اشاره به محدودیت استخدام دولتی در کشور تصریح کرد: زمان پشت میز نشینی به پایان رسیده و باید بیشترین توان جامعه به سمت کارهای تولیدی و تیمی محور هدایت شود.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *