×

خبر/
تکلیف کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز مشخص شد

  • کد خبر: 166272
  • 29 مرداد 1399
  • طی جلسه ای سونیا اندیش به عنوان رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز انتخاب و از زحمات عبداله تقی پور رئیس سابق کمیسیون قدردانی شد.
    تکلیف کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز مشخص شد
  • عبداله تقی‌پور- عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه، با اشاره به عملکرد کمیسیون عمران حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در یکسال گذشته گفت: در کمیسیون، درخصوص مسائل و موضوعاتی هموچون تکمیل و بهره برداری خطوط مترو، ایستگاه های نیمه کاره، اصلاحات طراحی، اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، افزایش سطح کیفیت آسفالت، مسائل و موضوعات ترافیکی و پروژه‌های مسیر گشایی بحث و بررسی شد.

    وی با بیان اینکه در یک سال گذشته هدف ما ارتقای کیفی پروژه‌های شهرداری بوده است گفت: کارشناسان کمیسیون به صورت مستمر از پروژه ها بازدید و نواقص و مشکلات را مطرح می کردند که بسیاری از مشکلات عمرانی حل شد.

    فریدون بابایی اقدم- عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر گفت: موضوع تغییر در طراحی اجرای قطار تبریز میانه در محدوده شهر تبریز باید اولویت کمیسیون عمران باشد که از زمان مرحوم اشرف‌نیا نیز پیگیری شده است .

    سونیا اندیش دیگر عضو کمیسیون نیز با بیان اینکه خدمات ارائه شده در زمینه ترافیک در شهر برای مردم ملموس نیست، گفت: باید در زمینه حمل ونقل ترکیبی و باراندازها فعالیت‌های مناسبی انجام شود تا کارهای ترافیکی شهرداری برای مردم ملموس باشد.

    وی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌های عمرانی انجام گرفته در شهر بر روی زندگی مردم‌تاثیر گذار است و باید در این زمینه با دقت و برنانه ریزی جلو رفت گفت: لازم است تا در زمینه ترافیکی در سال آخر شورای شهر اقدامات اساسی و مناسبی صورت گیرد تا در زمینه کاهش ترافیک اقدامی مثبت انجام شده باشد.

    محرم محمدزاده نیز با بیان اینکه کمیسیون عمران کمیسیونی است که تصمیمات آن در شهر اثر گذار است و در زندگی مردم‌نمود پیدا می‌کند گفت: امیدواریم‌ تمامی اعضای کمیسیون که دلسوزان شهر هستند با فعالیت جدی خود زمینه ساز افزایش کیفیت فعالیت های عمرانی در شهر باشند.

    وی با اشاره به برخورد نامناسب برخی مدیران شهرداری با کارشناسان کمیسیون ها، گفت: این کارشناسان نمایندگان ما هستند و باید برخورد مدیران با آنها مناسب تر باشد.
    محمدزاده با انتقاد از طولانی شدن برخی پروژه‌های عمرانی به خصوص تعمیر پل پیشقدم بر افزایش سرعت اجرای پروژه ها تاکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در پایان‌این جلسه سونیا اندیش به عنوان رییس کمیسیون عمران حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب و محرم محمدزاده و کریم صادق‌زاده نیز به عنوان نایب رییس و دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *