×

استاندار آذربایجان شرقی:
توسعه آذربایجان شرقی بر اساس افق آینده و تجربه گذشته

  • کد خبر: 303228
  • 23 اسفند 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه عملیاتی و راهبردی توسعه استان باید دارای افق آینده بوده و تجربه گذشته را به همراه داشته باشد.
    توسعه آذربایجان شرقی بر اساس افق آینده و تجربه گذشته
  • به گزارش نوبر، رحمتی در سیزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی با اشاره به ارائه برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان توسط تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: در این برنامه باید به ادبیات مشترک برسیم تا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده باشیم.

    وی افزود: لازم است به گذشته نظری افکنیم و با لحاظ ظرفیت ها، امکانات و محدودیت‌های موجود افق آینده را ترسیم کنیم.

    رحمتی تصریح کرد: در برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان راه‌های رسیدن به هدف در قالب تعریف پروژه مشخص می‌شود.

    استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه لازم است پروژه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود و بعد از تصویب در شورای برنامه‌ریزی نهایت تلاش در جهت اجرای به موقع این پروژه‌ها صورت گیرد افزود: با کلیات و مسائل روزمره کاری نداریم بلکه جزئیات دقیق برنامه‌ها کاملا باید ارائه شود.

    رحمتی بر ضرورت تمرکز بر برنامه محوری تاکید و اضافه کرد: وضع موجود به هیچ وجه راضی کننده نیست ابتدا باید برنامه‌ها مشخص شود و بر اساس همین برنامه‌ها به دنبال تامین منابع مالی و بودجه باشیم.

    وی سال اول دوره مدیریت را سال شناخت، سال دوم را سال برنامه ریزی، سال سوم را سال اجرا و سال چهارم را هم سال تثبیت و نتیجه گرفتن دانست.

    در این جلسه سازمان جهادکشاورزی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به ارائه برنامه عملیاتی و راهبردی توسعه استان در دستگاه متبوع پرداختند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *