×

خبر/
توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی «پویش رحمت» تا اربعین حسینی

  • کد خبر: 166641
  • 13 شهریور 1399
  • دبیر اجرایی پویش رحمت اعلام کرد: توزیع بسته‌های معیشی مرحله دوم پویش رحمت تا اربعین حسینی اجرایی می شود.
    توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی «پویش رحمت» تا اربعین حسینی
  • تراب محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۳۶ هزار ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توسط نیروهای مساجد محلات توزیع شده است.

    او افزود: همچنین در عید غدیرغم نیز بیش از ۶ هزارو ۵۰۰ غذای نذری با عنوان «اطعام علوی» در نقاط مختلف تبریز توسط انجمن‌های اسلامی مساجد و همراهی پویش رحمت با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا آماده سازی و توزیع شد.

    محمدی از توزیع بیش از ۲۲۵ هزار ماسک خبر داد و تشریح کرد: در ۶ نقطه از شهرداری تبریز نسبت به تولید و توزیع ماسک برای شهروندان و بخصوص کسانی که در هیئات حسینی حضور داشتند، اقدام شد.

    دبیر اجرایی پویش رحمت بیان کرد: این پویش برگرفته از خیرین، شهرداری تبریز، سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی مساجد و… به صورت هیاتی آغاز بکار کرد و هم راستا با سپاه عاشورا و ستاد مدافعین سلامت اقداماتی انجام داده است.

    او با بیان اینکه هم اکنون در حال خرید و بسته بندی بسته‌های معیشی به منظور توزیع تا اربعین حسینی هستیم، گفت: این بار ضمن توزیع بین بخشی از گروه قبلی، گروههای دیگری همچون خادمین مساجد، هنرمندان، رسانه‌ها و کسانی که به خاطر کرونا تحت تاثیر قرار گرفته اند، نیز این بسته‌ها توریع خواهد شد.

    محمدی یادآور شد: شهروندان و خیرین عزیز می توانند از طریق شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد به شماره ۲۷۵۰-۰۰۱۱-۲۹۷۰-۵۰۲۲ کمک‌های خود را واریز کنند. این حساب بانکی تحت نظارت نماینده مقام معظم رهبری، بازرسی کل استان و ریاست دادگستری استان است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *