×

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ه) استان در گفتگو با نوبر/
توزیع ماسک‌های مورد نیاز مردم در ۱۴ نقطه استان

  • کد خبر: 167126
  • 26 شهریور 1399
  • مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در آذربایجان‌شرقی از توزیع ماسک‌های مورد نیاز مردم در ۱۴ نقطه از استان خبر داد.
    توزیع ماسک‌های مورد نیاز مردم در ۱۴ نقطه استان
  • مصباح ربانی در گفتگو با نوبر گفت: یکی از اولویت‌های امروز در شرایط کرونایی جامعه بنا بر توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا استفادههمه مردم جامعه از ماسک است.اما افزایش قیمت ماسک و تهیه  ماسک با کیفیت مشکلاتی را برای آحاد مردم جامعه ایجاد کرده است .

    وی ادامه داد؛ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ماسک‌های باکیفیت و استاندارد را  توسط  واحدهای  تولیدی  و شرکت‌های دانش بنیان خود با بهترین کیفیت و به تعداد روزانه ۴ میلیون عدد در سطح گسترده در کشور تولید و با ایجادسامانه توزیع ، ماسک‌های استاندارد را  با قیمت مناسب و با کفیت بالا در دسترس عموم مردم قرارداده است.

    وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه hastinja.ir خرید خود را انجام و برای  هر کد ملی و شماره تماس تاسقف یکبسته ۵۰ عددی ماسک زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت به مبلغ  ۶۰ هزار تومان تهیه نمایند.

    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همچنین گفت؛ این امکان در این سامانه اضافه شده تا خیرین محترم بتوانند از این طریق براینیازمندان ماسک خریداری کرده و هدیه نمایند.علاوه بر ماسک اخیراً مایع ضدعفونی کننده دست و همچنین بسته‌های نوشت افزاری  نیزبا کیفیت عالی و قیمت مناسب به این سامانه اضافه شده که با مراجعه به این سامانه میتوانید اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسبنمایید.

    شایان ذکراست توزیع این اقلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود. برای رعایت موارد بهداشتی وجلوگیری از تجمع مردم، سه روز بعد از خرید از سامانه توسط گروه‌های جهادی و به انتخاب خریدار در حال حاضر در ۱۴  نقطه استانبا تعیین محل و  وقت قبلی توزیع می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *