×

صادقزاده دبیر کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک :
توجه ویژه شورای پنجم به توسعه پارک محلات

  • کد خبر: 172449
  • 4 فروردین 1400
  • دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت:توسعه پارک محلات و توجه به بهبود و توسعه متوازن و عادلانه فضاهای سبز شهری جزو الویت های شورای پنجم است.
    توجه ویژه شورای پنجم به توسعه پارک محلات
  • به گزارش نوبر، صبح امروز با حضور مهندس صادقزاده دبیر و خانم مهندس اندیش ریاست کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک باهمراهی دکتر باهر شهردار کلانشهر تبریز و مهندس طالب نژاد شهردار و معاونین عمرانی و خدات شهری منطقه از مراحل تکمیلی پارکسفیر بازدید بعمل آمد.

    در این بازدید صادقزاده گفت:  توسعه پارک محلات و توجه به بهبود و توسعه متوازن و عادلانه فضاهای سبز شهری جزو اولویت‌هایشورای پنجم میباشد و اقدامات مطلوبی نیز در این خصوص شکل گرفته است.

    وی ادامه داد: امروز مفتخریم که در یکی از مناطق کم برخوردار شهر تبریز شاهد بهره برداری از پارکی به قدار ۲ هکتار با آخریناتودهای طراحی و زیباسازی و فضای سبز با بهره گیری از فضاهای ورزشی و زمین های بازی هستیم در طول سال های گذشته بیسابقه بوده و این نشان از توجه جدی اعضای محترم و شهردار تبریز به توسعه مناطق کم برخوردار است که باید از این اقدام مهمقدردانی کرد.

    وی افزود: ما تا آخرین روز ازعمر شورای پنجم با شعار توسعه فضای سبز در کنار سایر موارد پیش خواهیم رفت و صیانت از پارکها وفضای سبز موجود و طراحی و احداث پارک ها و فضای سبز جدید جز ا‌‌ولویت‌های ما خواهد بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *