×

قائم مقام ستاد برگزاری جشنواره هشت بهشت خبر داد:
تغییر بخش‌هایی از تقویم جشنواره هشت بهشت

  • کد خبر: 175306
  • 23 خرداد 1400
  • قائم مقام ستاد برگزاری جشنواره هشت بهشت از تغییر بخش‌هایی از تقویم جشنواره هشت بهشت به دلیل حجم بالای آثار دریافتی و نیاز به زیرساخت‌های وسیع‌تر خبر داد.
    تغییر بخش‌هایی از تقویم جشنواره هشت بهشت
  • به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره هشت بهشت، علی بنده قائم مقام رئیس ستاد برگزاری جشنواره هشت بهشت گفت: با توجه به استقبال عمومی و فراگیر هنرمندان رشته‌های مختلف از جشنواره هشت بهشت و با در نظر گرفتن مدت زمان اندک تولید آثار؛ ستاد برگزاری تصمیم گرفت بازه زمانی دریافت آثار از ولادت امام رضا(ع) مجددا آغاز شود تا هنرمندان بتوانند با مجال فراخ‌تری به تولید اثار بپردازند.

    بنده در توضیح این خبر افزود: در تقویم ابتدایی جشنواره، ایام اختتامیه جشنواره همزمان با ولادت حضرت ثامن‌الحج برگزار می‌شد. اما در آخرین نشست، قرار بر این شد که ایام ولادت امام رضا(ع) سرآغازی بر جذب آثار باشد. بدین ترتیب تقویم جدیدی برای دریافت آثار تدوین خواهد شد.

    وی تصریح کرد: به دلیل کثرت آثار ارسالی در بخش‌های شعر، خوشنویسی و عکاسی این سه بخش طبق تقویم از پیش تعیین شده برگزار می‌شود و در ایام ولادت امام هشتم، این حوزه‌ها برگزیدگان خود را خواهند شناخت.

    قائم مقام رئیس ستاد برگزاری جشنواره هشت بهشت افزود: مجموعه دبیران بخش‌های مختلف جشنواره مشغول کارهای ستادی و هماهنگی هستند و این فعالیت نیازمند بازه زمانی بیشتری است. همچنین با توجه به سیل آثار ارسالی؛ دبیرخانه نیازمند افزایش زیرساخت‌هایی فنی و ایجاد سایت مستقلی برای دریافت اثر است. این نکته نیز دلیلی برای تغییر تقویم برگزاری جشنواره است.

    بنده در پایان گفت: تقویم جدید برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد. البته آثار دریافتی تا امروز نیز در داوری و تصمیم‌گیری نهایی لحاظ خواهند شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *