×

خبر/
تعویض سنگ مزار آسیب دیده شهدای وادی رحمت تبریز

  • کد خبر: 166490
  • 10 شهریور 1399
  • مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از آغاز تعویض سنگ‌های آسیب دیده قبور مطهر شهدا در آستانه افتتاح پروژه مسقف سازی فاز دو گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.ت
    تعویض سنگ مزار آسیب دیده شهدای وادی رحمت تبریز
  • فرخ جلالی گفت: در طول مدت اجرای پروژه مسقف سازی فاز دو گلزار شهدای وادی رحمت، برخی از سنگ‌های قبور مطهر شهدا آسیب دیده‌اند که تا زمان افتتاح این مجموعه در ایام هفته دفاع مقدس، ‌توسط عوامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز مرمت و تعویض می‌شوند.

    وی با بیان این‌که تاکنون ۳۰ مورد از قبور مطهر آسیب دیده در فاز دو شهیدان شناسایی شده و از امروز تعویض سنگ‌های آن‌ها آغاز شده است، گفت: تمام سنگ‌های بازسازی و تعویض شده همان شکل و شمایل پیشین را داشته و هیچگونه تغییری در آن‌ها داده نشده است.

    وی، همچنین از ساماندهی فضای فاز دو گلزار شهدا همزمان با پایان فعالیت‌های عمرانی در این محل خبر داد و تاکید کرد: در این مدت، نسبت به جمع آوری نخاله، حذف علف‌های هرز، نظافت، پاکسازی، ساماندهی فضای سبز، تعویض شیشه معجرهای آسیب دیده و بازنویسی نوشته‌های پاک شده بر روی قبور اقدام خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز یادآور شد: تا زمانی که طرح نهایی کف سازی گلزار شهدا، توسط کارگروه ویژه مصوب شده و از سوی بنیاد شهید ابلاغ شود، فاز دو گلزار شهدا با وضعیت کنونی ساماندهی خواهد شد.

    وی با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا برای ساماندهی فاز دو گلزار شهدای وادی رحمت، گفت: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌های معظم له، اقدامات آتی برای فاز دو گلزار شهدا با محوریت این کارگروه ویژه بوده و هرگونه تغییرات یا اجرای طرح در گلزارهای شهدا فقط با ابلاغ بنیاد شهید محقق خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *