×

تشکیل دو هزار و ۳۹۶ پرونده تخلف سایبری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 232636
  • 15 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، علی محمدی، در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره بر شعار سالانه هفته ناجا گفت: امسال شعار شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار است که وظیفه ما را بیشتر می‌کند. فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در هر دین و مذهب و قوم بر ما […]

    تشکیل دو هزار و ۳۹۶ پرونده تخلف سایبری در آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر، علی محمدی، در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره بر شعار سالانه هفته ناجا گفت: امسال شعار شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار است که وظیفه ما را بیشتر می‌کند.
    فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در هر دین و مذهب و قوم بر ما وظیفه است و تمام شهروندان شایسته خدمت هستند و ما به این خدمت افتخار می‌کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه پلیس نماد اقتدار در حکمرانی و دامنه امنیت در جامعه است، افزود: پلیس در ایران تنها یک نهاد امنیتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی هم است.
    محمدی خاطرنشان کرد: قانون‌شکنان همیشه از پلیس ترس و واهمه دارند و البته هر مجرمی که در جامعه باشد باید از حضور پلیس احساس ترس کنند و مردم نیز در کنار پلیس احساس امنیت کنند.
    وی بیان کرد: خدمتگزاری خالصانه توام با هوشمندی و ابتکار عمل در میدان وظیفه ماست.
    فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس حافظ ارزش‌های انقلاب، مرجع رجوع مردم و اطاعت از اوامر رهبر معظم انقلابی است، ادامه داد: استان ما یک استان مرزی است که پلیس شبانه روزی در مرزها از کیان کشور حفاظت می‌کند.
    وی به وظایف اصلی پلیس اشاره کرد و گفت: مقابله با ناامنی و حفظ امنیت از وظایف ماست و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند پلیس مظهر حاکمیت ملی و مظهر اقتدار آن مردمی بودن آن است.
    محمدی با اشاره بر اینکه دشمن در تهدیدات نرم وارد شده است، افزود: با اطاعات از رهبری و منویات ایشان دشمن را در تهدیدات سخت با شکست روبرو کردیم و باید همین کار را برای تهدیدات نرم هم بکنیم.
    وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی با مشارکت و همکاری مردم یکی از استان‌های امن پایدار کشور است، گفت: برای خنثی سازی فتنه های دشمن ۸۳۳ شهید و یک هزار و ۳۶۴ جانباز در فرماندهی انتظامی استان تقدیم نظام و انقلاب شده است.
    محمدی با اعلام اینکه در دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم، گفت: در ۶ ماه سال جاری، ۸۰ قاچاقچی و هفت هزار و ۸۷ معتاد در استان دستگیر شدند.
    فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین از دستگیری سه هزار و ۵۲۵ سارق در نیمه نخست سال جاری در استان خبر داد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *