×

تسلیت مقامات کشوری و استانی در پی درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر: 300305
  • 30 دی 1402
  • سخنگوی دولت در پیامی ضایعه درگذشت جانباز دفاع مقدس و استاندار جهادی و پر تلاش آذربایجان شرقی، مرحوم زین‌العابدین خرّم را به خانواده آن مرحوم و مردم غیور این استان تسلیت گفت.
    تسلیت مقامات کشوری و استانی در پی درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی
  • تسلیت وحیدی در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم زین العابدین خرّم استاندار فقید آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    متن پیام دکتر احمد وحیدی به شرح زیر است:
    انا لله و انا الیه راجعون
    خبر درگذشت برادر عزیزم سردار زین العابدین رضوی خرّم استاندار فقید آذربایجان شرقی که عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی صرف کرد، بسیار تاثرانگیز بود.

    این فرمانده سرافراز و مدیر جهادی، هم در دوران دفاع مقدس که به جانبازی نیز مفتخر شد و هم در ایجاد امنیت مرز‌ها مجاهدت داشت و از زمان پذیرش مسئولیت سنگین استانداری نیز با تمام وجود برای پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در این مدت، دستاورد‌های قابل ملاحظه‌ای را رقم زد.

    اینجانب این ضایعه را به محضر مردم شریف آذربایجان شرقی و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال علو درجات، آرامش و رحمت را برای آن مرحوم و تسلی و بردباری برای خانواده و بازماندگان مسئلت می کنم.

     

     

    تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت عابدین خرّم

    متن پیام علی بهادری جهرمی به این شرح است:
    إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
    با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت جانباز دفاع مقدس و استاندار جهادی و پر تلاش استان آذربایجان شرقی، مرحوم زین‌العابدین خرّم رضوی را به خانواده آن مرحوم و مردم غیور این استان، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منّان برای آن فقید، علوّ درجات و برای بازماندگان، صبر جزیل و طول عمر با برکت، مسئلت دارم.

    مرحوم عابدین خرّم علاوه بر تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در هفته های گذشته به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شده بود در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) تبریز بستری بود.

    وی از ۲۵ مهر سال ۱۴۰۰ مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را برعهده داشت.

     

     

    وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی درگذشت زین‌العابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    حسین امیرعبداللهیان در این پیام تسلیت خاطرنشان کرده است: دریافت خبر درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای زین العابدین رضوی خرم استاندار فقید استان آذربایجان شرقی موجب اندوه و تأثر اینجانب شد.

    وی افزوده است: اینجانب این ضایعه غم بار را محضر نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مردم ولایتمدار این استان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای روح آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان و همکاران محترم وی تسلی، بُردباری و شکیبایی مسئلت می کنم.

     

    تسلیت دبیرکل نهاد کتابخانه ها برای درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

     

    متن پیام مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به این شرح است:

    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب، ۲۳)

    سردار رشید اسلام زین‌العابدین رضوی خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، پس از تحمل رنج بیماری و جراحات دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. اینجانب این مصیبت را به خانواده آن مرحوم، همکاران و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم.

    زندگی او سراسر جهاد و مبارزه بود؛ چنانکه از نوجوانی به سیل خروشان ملت و مبارزات انقلابی پیوست، پس از تحمیل جنگ از سوی رژیم بعث به میهن اسلامی به دفاع از کشور و مردم پرداخت و فرماندهی در عملیات‌های مختلف را برعهده داشت. پس از پایان دفاع مقدس نیز خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ادامه داد و تا فرماندهی لشکر عاشورای آذربایجان شرقی پیش رفت. این رزمنده دلاور مبارزه را محدود به مرزهای ایران عزیز نمی‌دید و به عنوان مستشار در دفاع از حرم حضور یافت تا جایی که چندین ماه در اسارت دژخیمان داعش بود.

    آن مرحوم در دوران تصدی استانداری آذربایجان شرقی و ریاست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان نیز نسبت به این حوزه دغدغه‌مند و منشأ خدماتی بود که بهره‌برداری از چندین پروژه، بازطراحی کتابخانه‌های عمومی و توسعه خدمات و سرآمدی استان در برخی شاخص‌ها به حمایت‌های وی نمونه‌هایی از آن است.

    از خداوند مهربان برای آن فقید سعید، رحمت الهی و هم‌نشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

    مهدی رمضانی دبیرکل نهاد

     

    اعضای شورای تامین آذربایجان شرقی هم با صدور پیام تسلیتی اعلام کردند: به مناسبت درگذشت استاندار فقید این خطه درگذشت نابهنگام و تاسف‌بار سردار رشید اسلام و استاندار فقید آذربایجان شرقی، زین العابدین رضوی خرّم، موجب تالم و تاثر عمیق دوستداران انقلاب و نظام شد.

    در این پیام با اشاره به اینکه فقدان این مجاهد مخلص و سردار پرافتخار، خسارتی بزرگ برای ارادتمندان نظام اسلامی و خدمت‌گزاران ملت شریف ایران است، عنوان شده است: تلاش‌های ارزنده و خستگی‌ناپذیر آن سردار عالی‌قدر، از حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی تا خدمت‌گزاری در کسوت فرماندهی سپاه عاشورا و استانداری آذربایجان شرقی، جلوه‌ای از صفحات درخشان زندگی پربار ایشان است که در ذهن و یاد مردم شریف آذربایجان ماندگار خواهد بود.

    اعضای شورای تامین استان آذربایجان شرقی، درگذشت این سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی)، رئیس جمهور محترم و دولت خدمت‌گزار، نماینده محترم ولی فقیه در استان، آحاد همکاران، همرزمان و دوستان و بویژه خانواده معظم ایشان تسلیت عرض گفته و از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند، صبر و شکیبایی توام با سلامت و سعادت مسألت کرده اند.

    پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

    در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی در گذشت استاندار جهادی و ایثارگر استان را تسلیت گفت.

    در متن این پیام آمده است: بسمه تعالی إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ به این وسیله درگذشت سردار عاشورایی و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، مرحوم «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی را که پس از عمری مجاهدت و خدمت در راه آرمان های نظام و انقلاب اسلامی و تحمل جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌، به خانواده مکرم ایشان، امت شهیدپرور و ولایی استان و یاران و همرزمان وی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه الهی درجات عالی را برای آن مجاهد عرصه جهاد و خدمت مسألت می نمایم.

    پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

    در متن پیام “سیدمحمدحسین بلاغی” آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

    خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، زنده یاد سردار عابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

    بی‌شک فقدان آن مرحوم که از جمله مدیران کاردان و خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی بود ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای استان خواهد بود.

    زنده یاد سردار خرّم در دوران مسئولیت خویش، هم در کسوت فرمانده لشکر عاشورا و هم در استانداری همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف خطه آذربایجان و علی‌الخصوص اصحاب فرهنگ و هنر بود و نگاه ویژه و راهبردی، حمایت، همراهی و خدمات ارزنده‌ وی در سنگر فرهنگ و هنر در اذهان مردم باقی خواهند ماند.

    ضمن عرض تسلیت درگذشت نابهنگام آن شخصیت ارزشمند و انقلابی خدمت خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان، از درگاه قادر متعال برای آن مدیر خدوم که سالهای متمادی صادقانه خدمت کرد، رحمت واسعه و برای سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

    پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

    انا لله و انا الیه راجعون خبر غمبار فقدان سردار سرافراز و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار خدوم، تلاشگر و انقلابی استان آذربایجان شرقی که پس از سالها مجاهدت و خدمت در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی و تحمل جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست، دلهای تمام دلسوزان نظام و انقلاب را به درد آورد.

    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی فقدان این عزیز مجاهد و ولایی را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی)، مردم شریف استان آذربایجان شرقی و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو درجات برای آن سردار آسمانی و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده های معزا را از درگاه خداوند متعال طلب می کند.

    پیام محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی

    بسمه تعالی درگذشت استاندار خدوم و ایثارگر و مدیر جهادی استان آذربایجان شرقی، سردار زین العابدین رضوی خرم، دلها را اندوهگین کرد. مصیبت وارده را به خانواده مکرم، مردم استان و همرزمانشان تسلیت عرض کرده و برای ایشان، رحمت و غفران الهی خواهانم.

    پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز

    رییس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک، درگذشت سردار عابدین خرم، استاندار جهادی و مردمی آذربایجان شرقی را پس از عمری مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و نظام و تحمل جراحات ناشی از جنگ، خدمت مردم شریف تبریز و استان تسلیت گفتند.

    در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:

    درگذشت سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی را از ارائه خدمات به این خطه از کشور دریغ کرد. تعامل سازنده جناب سردار عابدین خرم در دوره استانداری و پیش‌تر با مدیریت شهری و تلاش در راستای عمران و آبادانی تبریز و آذربایجان شرقی بر کسی پوشیده نیست.

    جانفشانی‌ها و نقش کلیدی ایشان در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نام سردار را در کتاب ادبیات جهاد و ایثار میهن اسلامی مان جاودانه کرد. علاوه بر این، وی با حضور در سال‌های ابتدایی گسترش گروهک تروریستی داعش در منطقه به عنوان‌ مدافع حرم در سوریه و همچنین در جبهه‌های حق علیه باطل و گسترش صلح و عدل در جهان نقش خود را به خوبی ایفا کرد و دین خود را به ایران و اسلام ادا نمود. افتخار فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپس فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در کارنامه وزین سردار نقش بسته است.

    به عنوان مدیریت شهری تبریز این ضایعه دردناک را خدمت خانواده و بازماندگان محترم ایشان، دولت خدمتگزار حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریز و استان آذربایجان شرقی، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا تسلیت گفته، برای روح آن مرحوم رحمت واسعه الهی و بازماندگان صبر جزیل مسئلت داریم.

    پیام تسلیت اتاق بازرگانی تبریز

    رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز طی پیامی، درگذشت عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی را خدمت خانواده آن مرحوم و مردم شریف استان تسلیت گفتند.

    در متن پیام رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز آمده است:
    «مرحوم عابدین خرّم، تا آخرین نفس‌های خود دست از کوشش در مسیر خدمت برنداشت. به این‌وسیله اتاق بازرگانی تبریز، فقدان ایشان را به خانواده وی و مردم شریف استان تسلیت می‌گوییم.»

    موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی هم با صدور پیامی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

     

    پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    متن پیام وزیر فرهنگ به شرح زیر است؛ انا لله و انا إلیه راجعون درگذشت آقای عابدین خرم، سردار عاشورایی سالهای دفاع مقدس و استاندار دلسوز آذربایجان شرقی باعث تألم و تاثر بسیار اینجانب گردید. بزرگمردی که با روحیه جهادی در دفاع مقدس، دفاع از حرم و جنگ ترکیبی در سنگر حمایت از ولایت ایستاد و امروز در حالی به دیدار محبوب شتافت که تا آخرین دقایق عمر پربرکت خود به خدمتگزاری خلق خدا مشغول بود. اینجانب به سهم خود درگذشت این برادر عزیز و مجاهد را به خانواده محترم و معزز وی، همکاران و هم رزمان، و مردم نجیب آذربایجان شرقی تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای این سرباز ولایت علو درجات را آرزومندم.

    پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    ◾️ “علی اکبر محرابیان” وزیر نیرو در پی درگذشت مدیر جهادی و خستگی ناپذیر و یادگار دوران دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.
    متن پیام وزیر نیرو به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    انا لله و انا الیه راجعون
    خبر درگذشت برادر عزیز، مدیر خستگی ناپذیر، یادگار دوران دفاع مقدس و استاندار جهادی استان آذربایجان شرقی که در طول دوران حیات پر برکت خود منشا خدمات فراوانی برای مردم ایران اسلامی شده بود، موجب تألم و تأثر فراوان شد.
    حضور مخلصانه این سردار عاشورایی در عرصه نبرد در دوران دفاع مقدس و عرصه خدمتگزاری برای همیشه در خاطر ملت شریف ایران، به ویژه مردم انقلابی استان آذربایجان شرقی ثبت و ضبط خواهد بود.
    اینجانب فقدان این مدیر جهادی و انقلابی را به رییس جمهور محترم، اعضای دولت مردمی به ویژه وزیر محترم کشور، نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مردم شریف این استان، هم‌رزمان و به ویژه خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای مصیبت دیدگان، شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

     

    پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی در گذشت استاندار آذربایجان شرقی

    وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت سردار زین العابدین خرم استاندار جهادگر آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    متن پیام تسلیت کیومرث هاشمی به شرح زیر است: « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ » وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ درگذشت برادر مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام زین‌العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی پس از تحمل یک دوره بیماری موجب تأسف و تالم فراوان گردید. سردار عاشورایی، جانباز هشت سال دفاع مقدس، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی از ابتدای نهضت اسلامی در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بودند و عمر با برکت خویش را خالصانه صرف خدمت به مردم کردند. اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این جهادگر انقلابی به ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار آذربایجان شرقی از درگاه حضرت حق برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

    پیام تسلیت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی با صدور پیامی درگذشت سردار عابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت نابهنگام استاندار جهادگر آذربایجان شرقی، سردار سرافراز اسلام زین العابدین رضوی خرم موجب تاثر و اندوه فراوان بود. این برادر عزیز عمر با برکت خود را در راه خدمت به خدا ، آبادانی کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ صرف کرد و در سراسر عمر لباس خدمت به تن داشت تا آنکه با همین لباس به دیدار حق شتافت. این مدیر دلسوز در طول فعالیت در مقام استانداری آذربایجان شرقی همواره توجه ویژه ای بر حوزه کشاورزی داشت و از هیچ تلاشی برای تامین امنیت غذایی کشور دریغ نکرد. اینجانب این ضایعه تاسف بار را به محضر رهبر معظم‌ انقلاب، مردم شهیدپرور و قدرشناس آذربایجان شرقی و خانواده آن سردارجهادگر اسلام تسلیت عرض می کنم و برای آنها از درگاه ایزد منان صبر و برای آن مجاهد نستوه علو درجات را مسئلت دارم.

     

    پیام تسلیت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور

    معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی درگذشت زین العابدین خرم رضوی استاندارفقید آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر علی سلاجقه به شرح زیر است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر درگذشت جناب آقای زین العابدین خرم از پیشتازان عرصه جهاد و مبارزه و فرماندهان دفاع مقدس مایه تالم کسانی است که به مقام علمی و خدمات با ارزش ایشان در دوره های مختلف نظام جمهوری اسلامی آشنا هستند. بدینوسیله در گذشت این شخصیت برجسته را به خاندان محترم و همه ارادتمندان ایشان تسلیت گفته، از درگاه پر جلال خداوند منان برای ایشان علو درجات خواستارم.

    پیام تسلیت “خلجی” در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پیامی به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی نوشت: این فرمانده عزیز و رزمنده دوران دفاع مقدس و جهادگر مدافع حرم، در دولت مردمی سیزدهم لباس خدمت به مردم شریف آذربایجان شرقی پوشید و به رغم زخم جانبازی تا آخرین لحظات در مسیر خدمت به مردم، دفاع از امنیت و ارزشها فروگذار نکرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پیامی به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی نوشت: درگذشت آزاده و جانباز سرافراز استاندار خدوم و رئیس شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان شرقی سردار زین العابدین رضوی خرم باعث تاسف و تاثر فراوان شد.

    خلجی تصریح کرد: این فرمانده عزیز و رزمنده دوران دفاع مقدس و جهادگر مدافع حرم، در دولت مردمی سیزدهم لباس خدمت به مردم شریف آذربایجان شرقی پوشید و به رغم زخم جانبازی تا آخرین لحظات در مسیر خدمت به مردم، دفاع از امنیت و ارزشها فروگذار نکرد.

    وی در ادامه آورد: ضایعه درگذشت فرمانده و مدیر خدمتگزار استان آذربایجان شرقی را به عموم مردم غیور استان، خانواده محترم ایشان و همه کارگزاران اجرایی آن منطقه تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان غفران و رحمت واسعه استاندار فقید و صبر خانواده محترمشان را مسألت می‌نمایم.

    پیام تسلیت استانداران کشور

    خبر درگذشت استاندار استان آذربایجان شرقی در استان های سراسر کشور بازتاب داشت و استانداران نیز با ارسال پیام های جداگانه فقدان زین العابدین خرم را به عنوان یک مدیر فداکار، جهادی و مومن تسلیت گفتند.

     

    فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت

    متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است: با کمال تاسّف و تاثّر و با قلبی آکنده از غم و اندوه ، عروج شهادت گونه برادر جانباز و فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردارحاج عابدین خرّم که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش های والای نظام مقدّس و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و بعد از تحمل یک دوره مشکلات و رنج بیماری ناشی از آسیب ها و صدمات مأموریت های مستمر آن دوران سخت و طاقت فرسا، سربلند از سال ها تلاش و مجاهدت مخلصانه، به لقاءاللّه پیوست را به حضور خانواده گرامی، خاندان محترم خرّم ،سایر بازماندگان عزیز و همرزمان و همکاران آن فقید سعید در قرارگاه منطقه ای عاشورا و سایر یگان های نیروی زمینی سپاه در استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزّیت عرض می نمایم. بی تردید ، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس و مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال های متمادی پس از آن دوران در مسئولیت های مختلف ملّی و منطقه ای، هیچگاه از خاطر دوستان ، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار آن خطّه فراموش نخواهد شد. در پایان ضمن تسلیت مجدّد به مناسبت فقدان برادری متدیّن و مخلص و سرداری دلسوز و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان محترم خرّم و سایر بازماندگان آن عزیز سفر کرده ، صبر و شکیبایی و سلامتی و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ارواح طیبّه شهداء،انبیاء و اولیاء (ع) مسئلت می نمایم.

    پیام تسلیت فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی

    بسم رب الشهدا و الصدیقین خبر درگذشت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی استان آذربایجان‌ شرقی، پس از سالها مجاهدت در سنگر دفاع از آرمان های نظام و انقلاب در آذربایجان‌غربی و شرقی و شمالغرب کشور و تحمل جراحات ناشی از جنگ، قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز کرد. اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن سردار رشید اسلام به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی؛ برای آن سردار عالی‌قدر از خداوند متعال رضوان الهی و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نمایم. سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی

     

    تسلیت استاندار کرمانشاه

    محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیامی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

    متن پیام استاندار کرمانشاه به شرح زیر است:

    ‌بسم الله الرحمن الرحیم

    انا لله و انا الیه راجعون

    درگذشت سردار و جانباز دفاع مقدس، شادروان «زین العابدین رضوی خرم»، استاندار تلاشگر و جهادی آذربایجان شرقی موجب تأثر و تأسف شد. سردار رضوی خرم پس از سال‌ها مجاهدت در جبهه انقلاب اسلامی و تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

    اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم، دوستان و نزدیکان ایشان و مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسالت دارم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *