×

یادداشت ارسالی به نوبر/
ترویج بردگی جنسی در سکوت نهادهای دینی و فرهنگی

  • کد خبر: 166594
  • 12 شهریور 1399
  • « ترویج بردگی جنسی در سکوت نهادهای دینی و فرهنگی» جدیدترین یادداشت «مهدی حافظ‌زاده»، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای تبریز است.
    ترویج بردگی جنسی در سکوت نهادهای دینی و فرهنگی
  • تمامی اندیشمندان اثبات کرده اند انسان از آزادی کامل برخوردار نیست و آزادی مطلق مختص حیوانات است . منتقدین این نظریهمعتقدند انسان موجودی مختار و آزاد است و می تواند برای خود نوع زندگی دلخواهش را انتخاب کند. در سال های اخیر با گسترششبکه های ماهواره‌ای، فیلم های پورن و سکس به ویژه در کشورهای جهان سوم با استقبال وصف ناپذیری مواجه شده و روز به روز برتعداد این شبکه های مستهجن افزوده می شود.

    علاوه بر این با همه گیر شدن فضای مجازی،  سیاست گذاران غربی باز هم اعتقادات و باورهای اخلاقی و دینی مردم کشورهای اسلامیرا مورد هدف قرار داده اند.

    چندی پیش یکی از رسانه های تبریز(آژانس خبری نوبر) از جولان فاحشه‌ها در این شهر دینی و مذهبی خبر داده و از مسئولین فرهنگیخواسته بود در این خصوص حساس باشند. برای بررسی چگونگی فعالیت زنان و مردان فاحشه کافیست چند دقیقه در اینستا حضورداشته باشید. آزادانه حضور دارند و زندگی حیوانی را ترویج می دهند.

    طراحان شبکه های سکس با عادی سازی روابط غیر اخلاقی و از همه مهمتر تخریب بنیان خانواده به موفقیت هایی دست یافته اند. ترویجروابط جنسی از نوع حیوانی مهمترین هدف طراحان فیلم های پورن است که تا حد زیادی به اهدافشان دست یافته اند . به عنوان مثالرواج یافتن پدیده برده جنسی از مهمترین موفقیت‌های این شبکه‌های مخوف مخوف است.

    براین اساس زنان و مردان برای یکدیگر برده جنسی می‌شوند. یکی از روانشناسان در این رابطه می گوید : ترویج پدیده برده جنسی بودندر ایران نگران کننده است و تماشای فیلم های پورن نقش مهمی در این خصوص دارد.

    وی به جوانان توصیه می کند سراغ شبکه های غیر اخلاقی نروند چراکه بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

    این روانشناس همچنین معتقد است اینستاگرام به جولانگاه زنان و مردان فاحشه تبدیل شده و نبود نظارت کافی باعث پررو شدن آنهاشده است.

    او می گوید : بسیاری از زنان و مردان که دارای مشکلات روحی و روانی هستند با عنوانارباببرای خود طعمه گیری کرده و جوانانبی اطلاع را جذب اهداف شوم خود می کنند.

    به گفته او تماشای فیلم های پورن در شبکه های ماهواره  و اینترنت حس بردگی را در بسیاری از مخاطبین القا کرده و اینان پس از قبولاین حس آماده برقرای روابط نامشروع می شوند.

    در اینستاگرام به جوانی که خود را برده زنان معرفی کرده پیام می فرستم و سئوال می کنم چرا خود را به زندگی حیوانی علاقمند کردهاست. در جواب می گوید از کودکی این حس را داشته و از آن لذت می برد. می‌گوید از برده بودن برای زنان لذت می برم و بیمار نیستم .

    او در جواب به این سئوالم که از کی به این حس دست یافته و چگونه می گوید : از وقتی فیلم های برده جنسی را در ماهواره دیدم به آنعلاقمند شدم و خودم را یک برده برای زنان می دانم و از این حس لذت می برم .

    به او پیشنهاد می دهم به یک روان پزشک مراجعه کند و خود را از این مساله نجات دهد . اما او خود را فردی عادی می داند و بازهم میگوید بیمار نیست.

    اما راه و  روش زنان فرق می کند . تعداد زنان و دخترانی که با عنوانمیسترس و ارباب  در فضای مجازی فعالیت دارند غیر قابلشمارش است. همدیگر را در صفحات اینستاگرامی خود تبلیغ و معرفی می کنند و در کمترین زمان تعداد فالوورهایشان چند هزار تاییمی‌شود.

    روش فعالیت ارباب و برده های جنسی

    اغلب ارباب یا میسترس های جنسی را زنان تشکیل می‌دهند. بیشتر آنها در پست هایی که گذاشته اند می‌گویند از نوجوانی این حسبرتر بودن را نسبت به دیگران داشته اند . این زنان به صورت گروهی همدیگر را حمایت و تبلیغ می کنند و روش کسب درآمدشان از بردههای جنسی غالبا شبیه همدیگر است.

    برای پاسخگویی به سوالتان درخواست ۱۰ هزار تومان شارژ تلفن همراه اول یا ایرانسل دارند. برده های جنسی آنها که مردان هستندبرای دریافت فیلم باید مبالغ بیشتری پرداخت کنند. در نهایت تعجب حتی برای برده‌های خود پذیرش حضوری دارند و شرایط  آنرا درصفحات اینستاگرام یا تلگرام  تبلیغ می کنند که قیمت آن از ۲۵۰ هزار تومان به بالاست .

    ترویج روش های حیوانی و سکوت نهادهای فرهنگی  !!

    به نظر می رسد طراحان فیلم های غیر اخلاقی که کارشان را  از سال های گذشته شروع کرده اند اینک به تمامی اهداف شومشان دستیافته اند. در سکوت و غفلت دستگاه ها و نهادهای  فرهنگی کشورمان که تعدادشان نیز بسیار است جوانان کم اطلاع نمی توانند خود رااز این بیماری روحی و روانی نجات دهند.

    شبکه‌های تلویزیونی خارج نشین با کمترین هزینه و بااستفاده از تکنولوژی به آنچنان موفقیت هایی دست یافته اند که نجات خیل عظیمیاز جوانان از مضرات شبکه های غیر اخلاقی و مستهجن اینک کاری دشوار شده است. در حالیکه همه مسئولین کشور بر حضور درفضای مجازی و کار فرهنگی برای جوانان و نوجوانان تاکید دارند باید بر شکست خوردن برنامه های فرهنگی آن هم با بودجه هایمیلیاردی  اعتراف کرد.

    دام شبکه های فساد برای زنان مطلقه و دختران جوان !

    شبکه های فساد زنان مطلقه و دخترانی را که بیشترشان مشکلات مالی دارند با جذب کردن و دادن وعده های توخالی آنها را گرفتار کردهاند. بسیاری از زنان و دخترانی که در صفحات اینستاگرام  خود را ارباب معرفی می کنند در حقیقت برده شبکه های فساد شده اند وراهی برای نجات خود ندارند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *