×

رئیس‌جمهور در صحن علنی:
تراز ناترازی ها در بودجه ی 1403

  • کد خبر: 297632
  • 14 آذر 1402
  • رئیس‌جمهور گفت: بنای دولت اجرای برنامه است. بودجه ۱۴۰۳ مبتنی بر برنامه هفتم است و بر مبنای برنامه هفتم تهیه شده است و تلاش شده است ناترازی‌ها تراز شود.
    تراز ناترازی ها در بودجه ی 1403
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت غزه گفت: لازم است در این میان ظلمی که به مردم فلسطین شده و شهادت ۶ هزار و ۵۰۰ کودک را یادآوری کنم. به خاک و خون کشیدن زنان ومردان مقاوم مبارز را یادآوری می‌کنم. آن چه در غزه صورت می‌گیرد باعث تاسف است.حامیان این جنایات چگونه می‌خواهند در برابر خدا پاسخ دهند؟ چگونه می‌خواهند در برابر آنچه که قبول دارند و تاریخ، پاسخ‌گو باشند.
    رئیس‌جمهور بیان کرد: ما ناامید نیستیم، معتقدیم ملت‌ها به پا خواسته‌اند و حقوق بشر، عدالت و نظم نوین بشریت را فریاد می‌زنند و ما امید داریم. همچنان که خداوند امت موسی را بشارت داد باور داریم ملت فلسطین به این رژیم جعلی پایان خواهد داد.
    وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس گفت: آنچه ما از وی باور داریم سخن حق است، الگویی برای همه دولتمردان و دست‌اندکاران است و یاد شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.
    رئیسی بیان کرد: تمام تلاش دولت و همکاران من در سراسر کشور بر اجرای قانون  بودجه ۱۴۰۲ بوده است و تلاش شده آنچه که انجام می‌شود بر مبنای قانون باشد.
    وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ما در جایگاه اجرای قانون و شما در جایگاه قانون‌گذاری هستید. در تدوین بودجه ۱۴۰۳ تلاش شد واقع‌بینانه باشد. از همه شما از تلاش‌تان برای اجرای قانون و اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تصویب برنامه هفتم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بعد از تصویب در شورای نگهبان در کشور اجرایی شود و برخلاف برنامه‌هایی که ۳۰ تا ۳۵ درصد اجرایی شد، ما تمام برنامه را اجرایی کنیم. بنای دولت اجرای برنامه است. بودجه ۱۴۰۳ مبتنی بر برنامه هفتم است و بر مبنای برنامه هفتم تهیه شده است و تلاش شده است ناترازی‌ها تراز شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *