×

استاندار مطرح کرد:
تدوین سند توسعه متوازن شهرستان‌ها نخستین اولویت کاری فرمانداران است

  • کد خبر: 303472
  • 1 فروردین 1403
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: تدوین سند توسعه متوازن شهرستان‌ها نخستین اولویت کاری فرمانداران است چون برای توسعه همه جانبه استان لازم است فرمانداران باید تا یک ماه آینده سند توسعه هر شهرستان را ارائه کنند.
    تدوین سند توسعه متوازن شهرستان‌ها نخستین اولویت کاری فرمانداران است
  • به گزارش نوبر،  مالک رحمتی در نشست فرمانداران آذربایجان شرقی اولویت‌های کاری فرمانداران برای سال جدید را تشریح و بر تلاش جدی فرمانداران برای اتمام طرح های نیمه تمام در استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران از ظرفیت‌های قانون مولدسازی در این راستا استفاده کنند.

    وی بر تلاش جدی فرمانداران برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: فرمانداران از ظرفیت‌های قانون مولدسازی در این راستا استفاده کنند.

    توجه ویژه به پروژه‌های حوزه‌های خدمات رسانی، اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت، تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از دیگر تاکیدات استاندار به فرمانداران بود.

    وی همچنین از فرمانداران خواست تا از ظرفیت جوانان و بانوان متعهد، متخصص، کارآمد و انقلابی در رده‌های مدیریتی استفاده کنند.

    استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: سال آینده توجه به عمران و آبادانی در تمام شهرستان‌های استان باید رنگ و بوی دیگری بگیرد.

    وی از تخصیص ۴۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *