×

استاندار آذربایجان شرقی خبرداد:
تدوین برنامه آموزشی متفاوتی برای مناطق زرد و قرمز کرونایی

  • کد خبر: 166577
  • 12 شهریور 1399
  • نوبر-استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای آغاز سالتحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: برای هر یک از وضعیت های سفید، زرد و قرمز، برنامه آموزشی جداگانه تدوین شده است.
    تدوین برنامه آموزشی متفاوتی برای مناطق زرد و قرمز کرونایی
  • محمدرضا پورمحمدی در حاشیه  سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پروش که با حضور  رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مدارس باید رعایت شده و زیرساخت های ارتباطی لازم در مناطق با وضعیت قرمز، بدون کوچکترین مشکلی در خدمت آموزش و پرورش دانش آموزان باشد.

     
    وی، فلسفه آموزش و پرورش کشور را نشات گرفته از آموزه های ارزشمند اسلامی دانست و افزود: تعلیم و تربیت از اصول جدانشدنی ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
     
     وی ایجاد نارضایتی های عمومی در بدنه فرهنگیان را یکی از راهبردهای خطرناک دشمنان برشمرد و افزود: تهاجم به الگوهای اجتماعی و سست کردن بنیان خانواده از دیگر برنامه های شوم دشمنان است که تبعات ناگواری همچون شکاف و گسست نسلی را به دنبال دارد.
     
    استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آموزش و پروش از اهمیت به سزایی در جامعه برخوردار است و بدون توجه به این مهم، انتظار اصلاح و پیشرفت جامعه، انتظاری بیهوده است.

     پورمحمدی همچنین از تلاش های تمامی فرهنگیان و کارکنان اداره کل اموزش و پرورش استان در دوران کرونا  قدردانی کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *