×

تخصیص سه هزار میلیارد ریال برای روکش آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

  • کد خبر: 303548
  • 5 فروردین 1403
  • معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مجوز لازم برای روسازی و آسفالت آزادراه تبریز - زنجان اخذ شده است گفت: سه هزار میلیارد ریال برای روکش آسفالت این مسیر تخصیص یافت.
    تخصیص سه هزار میلیارد ریال برای روکش آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • به گزارش نوبر، ذاکری با بیان اینکه بزرگترین مشکل در حوزه تردد آذربایجان شرقی وضعیت آسفالت و روسازی آزادراه تبریز – زنجان است گفت: با توجه به عدم واگذاری این آزادراه از سوی سرمایه گذار به سازمان راهداری در ۲ سال گذشته از این مسیر به صورت مناسب نگهداری نشده است.

    وی اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مصوبه‌ای برای روکش و آسفالت این آزادراه از طریق یکی از بانک ها به عنوان سرمایه گذار اخذ شد و روسازی و روکش آسفالت این مسیر از اردیبهشت سال آینده آغاز و تا پایان شهریور بخش اعظمی از این پروژه اجرا می‌شود.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۶ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی وجود دارد گفت: وضعیت این مجتمع‌ها در مسیر آزادراه تبریز – زنجان در شان مردم و مسافران نیست و برای ارائه خدمات به آنان برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۳ در نزدیکی این مجتمع‌ها و ورودی و خروجی شهر‌ها مجتمع‌هایی در خور شان مردم احداث شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *