×

صادقزاده، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز:
تبریز را باید ارزان‌تر مدیریت کرد

  • کد خبر: 170568
  • 5 بهمن 1399
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با با در نظر گرفتن وضعیت معیشت شهروندان، اداره ارزان شهر مبنای بررسی و جمع بندی تعرفه عوارض محلی است.
    تبریز را باید ارزان‌تر مدیریت کرد
  • به گزارش نوبر، کریم صادقزاده افزود: بررسی تعرفه عوارض محلی از ماه گذشته در کمیسیونهای مختلف بررسی شده است و اعضا شورا و مسیولان شهرداری همت کرده اند تا این تعرفه به شکل درستی پیش برود.

     

    وی با بیان اینکه در این تعرفه سعی در امیدوار کردن شهروندان داریم، اظهار داشت: در بررسی تعرفه عوارض محلی سعی شده تا به شهروندان کم درآمد فشار وارد نشده و توان پرداخت آن را داشته باشند.

     

    صادقزاده تصریح کرد: بودجه شهرداری تبریز بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر بسیاری داشته است.

     

    عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: همچنین طبق سنوات گذشته پروانه ساخت در مناطق کم برخوردار، بافت فرسوده و حاشیه نشین رایگان بوده و هزینه دریافت نمی شود.

     

    وی با اشاره به اینکه شفاف سازی محاسبات سیستمی در این دور در بررسی تعرفه عوارض محلی بسیار در نظر گرفته شده است گفت: تعرفه عوارض کاملا بصورت سیستماتیک بوده و بدون دخالت انسانها بصورت اتوماتیک محاسبه می شود.

     

    صادقزاده اظهار داشت: بزودی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تقدیم شورای شهر خواهد شد و سال جاری با عنوان حفظ و احیا هویت تاریخی فرهنگی شهر تبریز نامگذاری می شود.

     

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حذف هزینه های اضافی در بودجه سال ۱۴۰۰ و بهبود شرایط نیز از اقداماتی است که بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *