×

کریم سامبرانی:
تبریز، نگین درخشان آذربایجان/تعهد، نیازمند تخصص و تجربه است

  • کد خبر: 172610
  • 14 فروردین 1400
  • کریم سامبرانی سامبران از جمله داوطلبین کاندیداتوری این دوره از انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز است که با شعار تعهد، تخصص و تجربه وارد رقابت های انتخاباتی شده است.
    تبریز، نگین درخشان آذربایجان/تعهد، نیازمند تخصص و تجربه است
  • به گزارش نوبر، کریم سامبرانی در روز ثبت نام خود در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان تبریز، تعهد، تخصص و تجربه را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت که تعهد صرف، تاثیر چندانی در رفع مشکلات شهر و خدمت به مردم نخواهد داشت.

    وی شعارگرایی را سم مهلکی در مسیر خدمت به مردم دانسته و گفت: شعارزدگی بسیاری از اقدامات و ارائه خدمات به مردم را تحت تاثیر قرار داده و باید فکری اساسی برای پرهیز از سیاست زدگی و شعارزدگی پارلمان های محلی شورای شهر کرد.

    سامبرانی، استفاده از تجارب موفق شوراهای پیشین و حتی شوراهای شهر استان های دیگر کشور را یکی دیگر از ضرورت های انکارناپذیر در توسعه شهر تبریز دانست و ادامه داد: تخصص و سواد اجرایی در کنار مشورت های تخصصی و کاربردی، می تواند نقش موثری در تحقق اهداف توسعه ای شهر و رفع مشکلات چندین ساله داشته باشد.

    وی همچنین در محور بعدی سخنان خود بر اهمیت تاثیر تبریز در رویدادهای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از این کلانشهر به عنوان نگین درخشان آذربایجان نام برد و افزود: هر شخصی و در هر جایگاهی باید بتواند دین خود را نسبت به تبریز و تبریزی و خطه قهرمان پرور آذربایجان ادا کند.

    سامبرانی همچنین بر اهمیت توجه بیشتر دستگاههای مسئول به کیفیت آسفالت مورد استفاده در تبریز اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان مجری بزرگراه تبریز- اسپیران سال هاست که به مردم خدمت می کنم که حتی یک مورد مشکل در  آسفالت این مسیر وجود ندارد.

    کریم سامبرانی سامبران دارای سه مدرک تحصیلی دکتری DBA، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و کارشناسی عمران است و در سوابق کاری و مدیریتی خود، عضویت در هیئت مدیره شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه، عضویت در کمیته فنی مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان، کارشناس سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی کلانشهر تبریز در زمان مرحوم مهندس اشرف نیا، موسس و کارشناس اجرایی مس سونگون، ناظر اجرایی جاده تبریز- اسپیران، کارشناس اجرایی قطعه چهار قطار شهری پل هوایی و کارشناس ناظری سد ستارخان اهر و همچنین سد مس سونگون را داراست.

     

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *