×

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی

  • کد خبر: 303073
  • 21 اسفند 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان نیز برای تامین امنیت پایدار و میزبانی شایسته از مسافران و میهمانان تدابیر لازم را اتخاذ کند.
    تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ در مقر فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی جمعیت قابل توجهی دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های گردشگری، مناظر طبیعی و آثار تاریخی در ایام عید نوروز افتخار میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی را دارد.

    وی با اشاره به احتمال ناپایداری شرایط جوی افزود: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن فراهم کردن مقدمات سفری آسوده و خاطره انگیز، آمادگی کامل در مقابله با مخاطرات طبیعی و حوادث را داشته باشند که فرماندهی انتظامی استان نیز باید برای تامین امنیت پایدار در ایام نوروز برای میزبانی در شان از مسافران و میهمانان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

    وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فراجا و دستگاه‌های خدمات رسان گفت: با رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن شهروندان عزیز به سفر، دید و بازدید نوروزی خواهند رفت اما نیروهای خدمات‌رسان و فراجا با ایثار تمام در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شبانه روزی و مجاهدانه خواهند کرد که از این بابت پیشاپیش قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

    استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور نیروهای راهور در جاده‌ها و معابر پرتصادف تشریح کرد: حضور پلیس می‌تواند با عامل بازدارندگی و برخورد با متخلفان در کاهش سوانح رانندگی که موجب تلخ شدن کام هموطنان در ایام عید نوروز است، جلوگیری کند.

    وی در پایان بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با استعانت از اهل بیت (ع) و شهدا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان خدمت بی‌منت و ماندگار به مردم ارائه کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *