×

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:
تأمین رضایت مردم نیاز اساسی کشور است

  • کد خبر: 290827
  • 24 آبان 1402
  • معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: عمده نیاز امروز کشور تأمین نیازهای مردم و جلب رضایت آنهاست.
    تأمین رضایت مردم نیاز اساسی کشور است
  • به گزارش نوبر، تراب محمدی در چهارمین نشست مشترک بخشداران و معاونان فرمانداری‌های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب‌شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد، با تأکید بر اعتمادآفرینی در بین مردم تصریح کرد: بخشداران و معاونان فرمانداران وظیفه دارند با حضور در روستاها و جمع مردم نسبت به حل مشکلات آنها قدم بردارند.
    محمدی با تأکید بر رعایت مؤلفه‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و منویات معظم له مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات اظهار کرد: وظیفه ما دعوت برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ ازاین‌رو بخشداران و معاونان فرمانداران وظیفه دارند از آرای مردم صیانت کنند.
    وی تصریح کرد: تمام عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه‌های مختلف مورد رصد قرار می‌گیرد، ازاین‌رو هیچ یک از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها نبایستی بر له یا علیه نامزدهای انتخابات قدم بردارند.
    معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اجرای قانون مورد تأکید دولت است و امانت‌داری در انتخابات اولویت اصلی بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواهد بود.
    محمدی در ادامه گفت: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم می‌تواند پاسخ محکمی از سوی ملت به دشمنان ایران اسلامی باشد.
    مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: ضرورت دارد که زمینه و شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که شاهد حضور حداکثری در انتخابات آتی و در پای صندوق‌های رأی باشیم.
    حسن حقیقیان گفت: با تدابیر رئیس‌جمهور محترم و دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین‌المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیاست و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه‌های دشمنان چندین برابر خواهد شد.
    مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در کشور و سطح استان هستیم، از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواست درگیر مسائل و امورات روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند و این امر میسر نمی‌شود مگر با حضور در بین مردم.
    فرماندار بناب با اشاره به اهمیت انتخابات 1402 گفت: انتخابات اسفند ماه امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و از این رو زمینه های ایجاد نارضایتی در مردم باید برطرف و مدیریت شود و اموری که می توان آنها را انجام داد و رضایت مردم را جلب کرد، باید در اولویت قرار بگیرند.
    رضا لعلی نیز با بیان این مطلب افزود: بخشداران و معاونان فرماندار بایستی به‌عنوان نمایندگان حاکمیت پاسخگوی تخریب‌های احتمالی باشند و با آمارهای مستند به تهمت‌ها و هجمه‌های مخالفین پاسخ دهند.
    فرماندار بناب خاطرنشان کرد: راهبرد ما در انتخابات منویات مقام معظم رهبری است که بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات بوده  و فرایند انتخابات در شهرستان بناب نیز با این راهبرد پیش می‌رود.
    این گزارش حاکی است، در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری‌های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.
    همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید به عمل آوردند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *