×

شهردار منطقه شش تبریز مطرح کرد:
بی‌توجهی به توسعه غرب تبریز/ضرورت احداث شهرک‌‌های مسکونی کارگران

  • کد خبر: 172491
  • 9 فروردین 1400
  • شهردار منطقه شش تبریز از بی‌توجهی به توسعه غرب تبریز در طول سال‌های گذشته انتقاد کرد.
    بی‌توجهی به توسعه غرب تبریز/ضرورت احداث شهرک‌‌های مسکونی کارگران
  • به گزارش نوبر، عالی‌باف با قدردانی از تلاش های شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف مشاغل آزاد مشمولین تأمین اجتماعی تبریز در برنامه ریزی برای توسعه این شهرک و همچنین هیأت امنای این شهرک اظهار داشت: همگام با اهداف پیش‌بینی شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۰ تلاش خواهیم کرد با رفع موانع ، تولید مسکن را که یکی از نیازهای اساسی جامعه است توسعه دهیم.

    وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون به توسعه غرب تبریز توجه کافی نشده است اظهار داشت: با وجود بسترها و امکانات خوبی که در غرب تبریز وجود دارد توسعه خوبی در این منطقه از شهر تبریز صورت نگرفته است.

    وی با اشاره به شناخت خود از ساختار غرب تبریز گفت: با وجود آنکه این منطقه غرب تبریز یک منطقه صنعتی و کارگاهی بوده ولی کارگران و کارکنان این منطقه روزانه با صرف زمان زیادی و اغلب از شهر جدید سهند به محل کار خود می آیند این در حالی است که در کشورهای اروپایی در نزدیکی مناطق صنعتی شهرک‌های مسکونی احداث می شود تا کارگران دغدغه‌ای از نظر رفت و آمد روزانه به محل کار خود نداشته باشند که شهرک مسکونی صیاد شیرازی با زیرساخت های مناسب به خوبی می تواند این مشکل را رفع کند.

    شهردار منطقه شش تبریز، توسعه غرب شهر تبریز از جمله شهرک مسکونی غرب تبریز را از اولویت‌های شهرداری خواند و گفت: با حمایت شهردار کلانشهر تبریز آسفالت ریزی ورودی این شهرک انجام شد و انشاالله شهرک صیاد شیرازی به یکی از موفق ترین پروژه های شهری تبریز تبدیل خواهد شد.

    عالی‌باف با بیان اینکه با تعیین کاربری‌ها و تحویل آن،شهرداری تبریز برنامه های مختلفی را توسعه این شهرک مدنظر دارد افزود: در این راستا در محدوده جاده مرند در مسیر شهرک صیاد شیرازی تا جاده زبرلو فضای سبز توری با درخت به طول ۴ کیلومتر در دستور قرار گرفته همچنین در مسیر کنارگذرغربی تبریز نیز ایجاد فضای سبز در برنامه شهرداری منطقه ۶ می باشد.

    مهندس فرامرززاده مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف مشاغل آزاد مشمولین تأمین اجتماعی تبریز نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت و همچنین نحوه اجرای آماده سازی فاز دوم شهرک صیاد شیرازی اظهار داشت: ایجاد بیش از ۹۵۰ واحد مسکونی تک واحدی و همچنین قطعات آپارتمانی در فاز دوم شهرک صیاد شیرازی پیش بینی شده است.

    وی توسعه زیرساختهای لازم در بخش های مختلف و رفع موانع در حوزه های زیربنایی را برای توسعه این شهرک ضروری خواند و گفت: پیمانکار عملیات آماده سازی مرحله دوم شهرک صیاد شیرازی بسرعت اجرای این طرح را به پیش برده و نظارت بر فعالیت آن صورت خواهد گرفت.

    در ادامه این مراسم کلنگ آغاز آماده سازی مرحله دوم شهرک مسکونی غرب تبریز (صیاد شیرازی ) توسط شهردار منطقه شش تبریز و مهندس صادق زاده عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز بر زمین زده شد.

    در این مراسم همچنین تعدادی از ساکنان و مالکان قطعات این شهرک به بیان مشکلات خود پرداختند که مهندس صادق زاده عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با ارایه توضیح از آنان خواست مشکلات به طور جامع از طریق هیأت امنای شهرک صیاد شیرازی از طریق دفتر ارتباطات مردمی وی پیگیری نمایند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *