×

صادقزاده، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز:
بیایید تبریز را به دنیا معرفی کنیم

  • کد خبر: 165900
  • 15 مرداد 1399
  • صادقزاده، سخنگوی شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز از تمامی مسئولان خواست که با همدلی و همکاری، تبریز را آن طور که شایسته تبریز و تبریزی است به جهانیان معرفی کنند.
    بیایید تبریز را به دنیا معرفی کنیم
  • کریم صادقزاده تبریزی، در گفتگویی با گرامیداشت ۱۴ مردادماه به عنوان روز تبریز، نقش و جایگاه تاریخی تبریز و هویت ملی و مدنی این کلانشهر را فراتر از مرزها دانست و بر عزم ملی در شناساندن تبریز اشاره و گفت: تبریز به عنوان شهر اولین ها و دارای تاریخی غنی از مفاخر ملی ، شهر علامه ها و شهدا و فضلا و ادبا آنطور که شایسته تبریز است در جهان شناسانده نشده است و بر این امر تمامی همشهریان و مسئولین ذیربط باید عزم جدی داشته باشند.

    وی افزود: تبریز به عنوان قطب گردشگری در میان کشورهای اسلامی در سال۲۰۱۸ توانست رویکرد جدیدی را به لحاظ تمرکز اقتصادی ، سیاسی، و گردشگری و فرهنگی و اجتماعی آغاز نماید تا جایی که قبل از ویروس منحوس کرونا تبریز به عنوان پرظرفیت ترین و پرمراجعه کننده ترین شهر به لحاظ گردشگری به حساب می آمد و امیدواریم این روند بعد از رفع این بیماری خطرناک ادامه یافته و باز شاهد گردشگرانی از سراسر جهان باشیم.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری تبریز به عنوان متولی توسعه و حفظ گردشگر باید برای این امر مهم بستر سازی نماید گفت: ما همگی به عنوان نمایندگان مردم در شورای پنجم و شهردار محترم کلانشهر تبریز و مجموعه شهرداری با تمام توان آماده صیانت از این اراده ملی هستیم و از همشهریان عزیز نیز انتظار داریم در کنار مجموعه شهرداری با فرهنگ سازی و ایجاد فضای مطلوب به عنوان پاسداران خط مقدم این رسالت مهم در هرچه بیشتر شناساندن تبریز تلاش نمایند.

    وی گفت: مراکز گردشگری تبریز مانند مقبره الشعراء-ارگ علیشاه- مسجد کبود-خانه مشروطه -خانه قاجار و …. همچنین صنعت فرش و کفش و صنایع غذایی و به عنوان یک شهر صنعتی هر کدام انحصار خاصی داشته و مانندی ندارند و اینها به عنوان شناسنامه تبریز ثبت و شناخته شده اند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *