×

بهسازی آسفالت معابر با ساماندهی کارخانه‌های آسفالت شهرداری

  • کد خبر: 231685
  • 4 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، حکیمه غفوری در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری تبریز اظهار کرد: بهسازی آسفالت معابر شهری یکی از ضرورت های  شهر تبریز است و کارخانه های آسفالت شهرداری تبریز بدین منظور به خوبی اقدام به تامین آسفالت و افزایش رضایت شهروندان می کنند.   وی با بیان اینکه […]

  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، حکیمه غفوری در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری تبریز اظهار کرد: بهسازی آسفالت معابر شهری یکی از ضرورت های  شهر تبریز است و کارخانه های آسفالت شهرداری تبریز بدین منظور به خوبی اقدام به تامین آسفالت و افزایش رضایت شهروندان می کنند.

     

    وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، گفت: شرایط اقلیم آب و هوایی شهر نیز در تخریب زودهنگام آسفالت معابر تاثیر گذار است.

     

    غفوری تصریح کرد: عمده فعالیت شهرداری در کارخانه آسفالت بر دوش کارگران پر تلاش بوده و مدیون فعالیت این تلاشگران هستیم. بر همین اساس باید تدابیری جهت بهبود وضعیت کارگران اندیشیده شود.

     

    وی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت معابر از عمده درخواست های شهروندان است، ادامه داد: ارتقای کیفیت آسفالت تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین ارائه آموزش های تخصصی به این افراد می‌تواند در ارتقای کیفیت آسفالت مثمرثمر باشد.

     

    گفتنی است، با تاکید شهردار تبریز به طور متوسط روزانه نزدیک به یک هزار تن آسفالت در کارخانه های آسفالت شهرداری تولید می شود به طوری که در حال حاضر کارخانه های آسفالت با ظرفیت ۸۰ و ۱۶۰ تنی فعال و مشغول کار هستند. همچنین کارخانه آسفالت دیگری با ظرفیت ۱۲۰ تن در دست تعمیر و اورهال بوده و علاوه بر  آن یک کارخانه جدید نیز با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن در حال احداث است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *