×

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛
بسیج نقش برجسته ای در حل مشکلات کشور دارد

  • کد خبر: 295753
  • 29 آبان 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سهم بسیج در حل مشکلات گوناگون کشور در چهار دهه گذشته را برجسته توصیف کرد و یادآور شد: بسیج با امکانات بسیار کم موفقیت‌های بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف کسب کرده است.
    بسیج نقش برجسته ای در حل مشکلات کشور دارد
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین « محمدعلی آل هاشم» در آستانه هفته بسیج در دیدار مسئولان بسیج سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج در چهار دهه گذشته در معرض فشار متراکم مخالفان داخلی و خارجی انقلاب بوده و با هر موفقیتی این مخالفت‌ها بیشتر شده است، اظهار کرد: با وجود این همه توطئه، بسیج توانسته است به ماندگاری انقلاب کمک فراوانی بکند.
    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ولایتمداری، مردمی بودن، گستردگی سازمانی در وسعت ایران، انعطاف پذیری، حس تعلق ملی و انقلابی، خدمت در اوج گمنامی، فراجناحی بودن، چابک و کارآمد بودن و قانونگرایی را از ویژگی‌های مهم بسیج عنوان کرد.
    وی بر اولویت آموزش مستمر اعتقادی، اخلاقی و سیاسی بسیجیان تاکید و خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها در بسیج در گرو اهتمام به موضوع آموزش است و نیروهای بسیجی باید از نظر اعتقادی بروز باشند.
    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس مدافع امنیت، در دوران سازندگی در خدمت پیشرفت و توسعه و آبادانی و در مواقع بحران در خط مقدم یاور سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی بودند.
    سردار « اصغر عباسقلی زاده» فرمانده سپاه عاشورا هم بسیج را شجره طیبه و نهاد مقدس ولایتمدار و عزت آفرین برای نظام و الگویی برای آزادی خواهان جهان اسلام خواند و با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان شعار امسال این هفته را «بسیج امید ملت ایران» بیان کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *