×

بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد

  • کد خبر: 231300
  • 19 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،وحید یامین پور دبیرشورای عالی جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر استان زیر مجموعه‌ای از شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور است و پی گیر مصوبات شورای عالی جوانان در سطح استان از وظایف اصلی ستادها است. وی افزود: در یک سال و نیم اخیر […]

    بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد
  • به گزارش نوبر،وحید یامین پور دبیرشورای عالی جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر استان زیر مجموعه‌ای از شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور است و پی گیر مصوبات شورای عالی جوانان در سطح استان از وظایف اصلی ستادها است.

    وی افزود: در یک سال و نیم اخیر سه جلسه شورا با حضور رئیس جمهور تشکیل و ۱۹ دستور صادر شده است که نشان دهنده ارزش موضوع جوانان نزد رئیس جمهور می‌باشد.

    یامین پور خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی عملکرد خوبی در زمینه پیگیری مصوبات و همچنین برگزاری جشن وصال در هفته ازدواج را داشته است که در همین زمینه از اقدامات مجموعه ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم.

    معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دستورات بیشتر رئیس جمهور در حوزه تسهیلات بانکی و وام‌های ازدواج و تأمین مسکن برای زوج‌های جوان بوده که در همین زمینه از مسئولان استانی درخواست دارم به وضعیت وام درخواست کنندگان رسیدگی کنند.

    وی با بیان اینکه باید در اعطا وام تجدید نظر شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد و باید این موانع از پیش روی جوانان برداشته شود.

    یامین پور افزود: در ستاد فرهنگی دولت که به دبیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده، مسئله تسهیل ازدواج جوانان مطرح شده چراکه راه حل اصلی حل مشکلات جوانان تسهیل امر ازدواج است.

    وی در ادامه گفت: کشور در حال حرکت به سمت پیری جمعیت است که در همین زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

    وی گفت: در زمینه هویت ملی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده است و اردوی راهیان پیشرفت به منظور امید آفرینی و توجه به دستاوردهای کشور راه اندازی شده است و در حمایت از تشکل‌ها نیز بسیار جدی هستیم و با حمایت‌های خود سعی کردیم در شبکه‌های تخصصی آنهارا به کار بگیریم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *