×

استاندار آذربایجان شرقی:
بزرگ‌ترین پیام انقلاب اسلامی مردمی بودن است

  • کد خبر: 301317
  • 12 بهمن 1402
  • استاندار آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین پیام انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: باید به این امر توجه داشته باشیم که بقا، دوام و استمرار این انقلاب الهی نیز مردمی است و در این راستا نیز بایدجشن ها و آیین های مختلف ایام الله دهه فجر مردم محور باشند.
    بزرگ‌ترین پیام انقلاب اسلامی مردمی بودن است
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، ارمغان حضرت امام خمینی(ره) را مکتب «ما می‌توانیم» عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) معتقد بر این بود که با اندیشه مکتب (ما می‌توانیم) رژیم طاغوتی چند ده ساله را از بین برد و بر همه مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، جنگ تحمیلی فائق آمده و در عرصه های دین و اسلام تاثیرگذار باشیم.

    وی به همراهی و تبیین مسائل و مشکلات به مردم تاکید کرد و گفت: جوانان سوالات و شبهاتی دارند و همچنین برخی از اقشار جامعه دچار آسیب هستند که همه ما در مقابل این افراد مسئول بوده و باید آنها را در برابر حوادث و مشکلات همراهی کنیم.

    وی عناصر اصلی و مهم تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را ایمان به خدا، ایمان به راه ترسیم شده توسط امامین انقلاب، اعتماد و اعتقاد به مردم و تبعیت محض از امامت و ولایت عنوان کرد و ادامه داد: باید مراقب باشیم تا این عناصر و ارکان محوری دچار خلل نشوند، چون هر گونه تزلزل در این رابطه منجر به آسیب به آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی می‌شود.

    رحمتی به پیشرفت و موفقیت های انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال اشاره کرد و گفت: دستیابی به پیشرفت های شگرف در حوزه های پزشکی، علم و فناوری های نوین، انرژی هسته‌ای، نظامی، دفاعی، دانش‌بنیان، اجتماعی و اقتدار مجموعه نظام نشانه‌ای واضح از عمل به شعار (ما می‌توانیم) است که همین روند باید در بخش ها و حوزه های گوناگون کشور تداوم یافته و تقویت شود.

    وی خنثی سازی انواع تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی را از ثمرات بسیار ارزشمند و مهم اعتقاد به «ما می توانیم» قلمداد کرد و افزود: در حالی که در این همه سال انواع تحریم های سیاسی و اقتصادی ضد ملت ایران اعمال شده و مسیرهای توسعه و تجارت بسته شده است ولی با این حال مسیر پیشرفت کشور بی وقفه ادامه پیدا می‌کند.

    استاندار آذربایجان‌شرقی اقتدار نیروهای مسلح کشور را در جهان بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: در راستای همین توانمندی ها امروز هیچ قدرتی در جهان جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد.

    در پایان مراسم تمثال حضرت امام خمینی (ره) توسط نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان اداری، نظامی و لشگری گل باران شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *