×

برگزاری رویداد بین المللی نوروزگاه در تبریز

  • کد خبر: 303676
  • 29 فروردین 1403
  • فرماندار تبریز همچنین به برگزاری رویداد ورزشی نوروزگاه در ۱۱ رشته برای زنان ورزشکار به میزبانی تبریز اشاره کرد و گفت: این رویداد با شرکت ورزشکاران ۱۲ کشور جهان (۹۰۰ مهمان خارجی) و با حضور همسران روسای جمهور به میزبانی تبریز در خردادماه امسال برگزار می شود.
    برگزاری رویداد بین المللی نوروزگاه در تبریز
  • به گزارش نوبر، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز به میزبانی شرکت آرمان گلدشت بقا در شهرک صنعتی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد‌.

    یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز در این جلسه ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری در عرصه های بین المللی و داخلی، عزت را به مردم تزریق کردند و با دستورات خود سبب خلق حماسه در جهان شدند.

    وی افزود: این حمله، اولین بار به سرزمین های اشغالی توسط ایران که جمهوری اسلامی توانست رکوردهای بزرگی در این عملیات به ثبت برساند.

    فرماندار تبریز همچنین ادامه داد: بزرگترین حمله پهبادی جهان، پرحجم ترین حمله موشکی، طولانی ترین حمله موشکی، بلندترین برد پهبادی، پرتاب بیشترین تعداد موشک بالستیک، ناکامی گنبد آهنی و شدیدترین حمله تاریخی به اسرائیل در این حمله توسط ایران به ثبت رسید.

    وی در بخش دیگر سخنان به تشکیل کارویژه های مختلف در شهرستان تبریز اشاره کرد و گفت: تشکیل کار ویژه آب در اولین ساعات سال جاری از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار در این شهرستان بود که برکات آن در همان لحظات به عینه مشاهده شد.

    فاتح با اشاره به شعار سال مبنی بر سال جهش تولید اذعان کرد: برخی موارد از جمله تامین زیرساخت های اساسی تولید، تامین منابع مالی، قیمت گذاری، فعال سازی واحد بازاریابی و فروش و ترویج کالای ایرانی باید مدنظر تمامی دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

    وی به تشکیل کارگروه اجتماعی در شهرستان تبریز اشاره کرد و گفت: کارویژه جوانی جمعیت یکی از اقدامات این کارگروه است که به کارمندان دارای سه فرزند (۴۵۰ نفر) پاداش سفر کربلا با ۱۰۰ دینار اعطا می‌شود.

    وی در ادامه به سایر برنامه های شهرستان اشاره کرد و گفت: توجه به سند سالمندان، جشنواره بهبود کیفیت نان، همایش بهشت ماندگار، نهضت ویژه قیر رایگان، استفاده از ظرفیت های مولدسازی و طرح نور نیروی انتظامی از جمله مهم ترین برنامه های این شهرستان در ماه آتی است.

    فرماندار تبریز همچنین به برگزاری رویداد ورزشی نوروزگاه در ۱۱ رشته برای زنان ورزشکار به میزبانی تبریز اشاره کرد و گفت: این رویداد با شرکت ورزشکاران ۱۲ کشور جهان (۹۰۰ مهمان خارجی) و با حضور همسران روسای جمهور به میزبانی تبریز در خردادماه امسال برگزار می شود.

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *