×

برق 185 اداره و بانک پرمصرف در تبریز قطع شد

  • کد خبر: 231779
  • 26 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر، عباس حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان 1402 اظهار کرد: در راستای برنامه های پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی  و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است. وی با بیان اینکه به […]

    برق 185 اداره و بانک پرمصرف در تبریز قطع شد
  • به گزارش نوبر، عباس حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان 1402 اظهار کرد: در راستای برنامه های پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی  و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.

    وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپ های بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است گفت: ۳۶۱ بانک و اداره دارای کنتور هوشمند هستند و طی بازه زمانی ۱۵ خرداد تا به امروز ۸۶۱ مورد بازدید انجام شده است.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای ۲۸۵ مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق ۱۳۸ مشترک قطع شده است.

    سید ابراهیم فکاری مدیر دفتر مدیریت مصرف تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت  در ساعت پیک به میزان ۸ مگاوات بوده است.

    وی افزود: یکی دیگر از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف بکارگیری مولد های اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای دستگاه های سرمایشی بر روی دمای آسایش بوده که در این خصوص مکاتبات لازم با مراکز تجاری و ادارات انجام شده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *