×

ژائله:
بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای خرید واکسن کرونا اقدام کرد

  • کد خبر: 174093
  • 18 اردیبهشت 1400
  • اتاق بازرگانی تبریز اعلام کرد: فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی از ماه ها قبل برای سفارش و خرید واکسن کرونا اقدام کرده و از مسئولان استانی نیز برای تحقق این امر مساعدت طلبیده اند.
    بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای خرید واکسن کرونا اقدام کرد
  • به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تبریز، تعدادی از شرکت های خصوصی آذربایجان شرقی از ماه ها قبل و در ابتدای مطرح شدن موضوع واردات واکسن کرونا، برای واردات این واکسن اقدام کرده و جزو اولین شرکت هایی بوده اند که درخواست هایی را به سازمان غذا و دارو و دیگر ارگان های مرتبط ارائه داده اند.

    بر اساس این گزارش، همچنین در این میان، فعالان اقتصادی استان برای صدور دستور خرید و واردات واکسن توسط بخش خصوصی، از مسئولان استانی نیز مساعدت طلبیده اند.

    در گزارش اتاق بازرگانی تبریز اضافه شده است: این پیگیری ها که از ماه ها پیش آغاز شده، تاکنون ادامه داشته و هم اکنون نیز پیگیری برای نهایی شدن و اتمام این ماموریت در حال انجام است.

    گزارش حاکی است: بدیهی است اتاق بازرگانی تبریز، تا زمان عملی شدن این ماموریت و خرید نهایی و واردات واکسن، قصد ملتهب ساختن فضا و وعده عمل نشده را نداشته اما برای روشن شدن ابعاد مساله، ناچار به روشنگری این موضوع شده است تا اعضای محترم اتاق و مجموعه های وابسته در جریان پیگیری ها قرار گیرند.

    به منظور رعایت اخلاق تجاری، نام شرکت مد نظر در نامه های مورد اشاره، حذف شده است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *