×

بازداشت قاتل و هم دستانش در شهر جدید سهند تبریز

  • کد خبر: 302542
  • 6 اسفند 1402
  • رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل و همدستان وی در قتل فرد فقدانی در شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی خبر داد.
    بازداشت قاتل و هم دستانش در شهر جدید سهند تبریز
  • به گزارش نوبر، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام فقدانی فردی به هویت معلوم در شهر جدید سهند موضوع با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور  کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت و پس از تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات پلیسی وهمکاری دستگاه‌های امنیتی  سرنخ‌هایی از احتمال ربایش فرد فقدانی به دست کاراگاهان رسید و با دستور بازپرس ویژه، متهمین و مظنونین مرتبط با وی بازداشت و در بازجویی‌ها فنی قاتل به ربایش و قتل فرد فقدانی با همدستی چند نفر از دوستان خویش  بانقشه قبلی اعتراف کرد. قاتل در بازجویی‌های فنی علت قتل را اخاذی و کینه شخصی بیان کرد.

    وی ادامه داد: با اعتراف قاتل، جسد مقتول کشف و جهت بررسی‌های لازم به پزشک قانونی منتقل شد و متهمین  با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس ویژه قتل در حال انجام است.

    کشف دپو البسه خارجی قاچاق ۴۰ میلیاردی

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی نیز از کشف ۱۰ هزار و ۲۸۲ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

    سرهنگ جعفر اقربائی فام در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی دپوی البسه خارجی قاچاق در سوله‌ای در شهر تبریز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی مراجع قضائی به محل مراجعه و در بازرسی از سوله شناسایی شده تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.

    وی تشریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش البسه قاچاق کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

    وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    دستگیری سارق و کشف احشام مسروقه در آذرشهر

    همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از دستگیری سارق احشام و کشف یک فقره سرقت خبر داد.

    به گفته سرهنگ محمد نعمتی، در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان آذرشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری مرکزی قرار گرفت.

    وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی محل مخفیگاه سارق شدند و با هماهنگی بعمل آمده در یک عمیات موفق به دستگیری سارق احشام شدند.

    نعمتی تشریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت احشام اعتراف که احشام مسروقه نیز کشف شد.

    وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *