×

اولتیماتوم استاندار بر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر: 301820
  • 19 بهمن 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی و توسعه شهرستان‌ها و تحقق توسعه متوازن، هدف اصلی اش از سفر به شهرستان‌هاست، تاکید کرد: باید مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور در شهرستان‌ها به سرانجام برسد.
    اولتیماتوم استاندار بر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی در سفر یک روزه به میانه در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی و توسعه شهرستان‌ها و تحقق توسعه متوازن، هدف اصلی اش از سفر به شهرستانها است گفت: هر اختیاری که استاندار دارد به فرماندار ویژه شهرستان میانه برای پیگیری امور تفویض می‌شود و سیاست کلی استان این است که هیچ طرحی نباید ناقص افتتاح شود که خوشبختانه این‌گونه نیز است.

    وی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم نباید به خاطر نظامات اداری لحظه‌ای متوقف شود افزود: یکی از انتظارات ما از شهرستان میانه، تدوین برنامه توسعه همه‌جانبه میان‌مدت شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی است.

    نماینده دولت در آذربایجان شرقی اضافه کرد: سرمایه هر جا که امنیت و استقبال باشد، آنجا می‌رود و در این میان باید توجه به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران بیشتر شود و در اولویت قرار بگیرد.

    وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان میانه، نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تدوین برنامه و هم‌افزایی مردم و مسئولان است.

    رحمتی همچنین بر تکمیل زنجیره تولید در فولاد میانه تاکید کرد و دستور داد که احداث ایستگاه قطار در ترکمانچای توسط اداره کل راه و شهرسازی در برنامه قرار گیرد و مشکل مردم برای استفاده از آن حل شود.

    استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مورد نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی در شهرستان میانه شده است، اما با تکلیف قانونی فاصله داریم که باید جبران کنیم. واگذاری زمین و تسهیلات توسط دولت و ساخت توسط مردم در طرح نهضت ملی مسکن، تعبیر عبارت «سپردن کار مردم به مردم» است.

    وی اضافه کرد: در نهضت ملی مسکن در استان با تکالیفمان فاصله داریم؛ اما اقدامات انجام شده جای قدردانی دارد.

    استاندار تأکید کرد: نهضت ملی مسکن اولویت دولت و به‌ تبع آن اولویت استان است که با جدیت دنبال می‌کنیم و مدیران نهاد‌های مسئول آن باید با حضور و بازدید میدانی کار‌ها را با سرعت پیش ببرند.

    رحمتی ادامه داد: وضعیت راههای شهرستان مناسب است؛ اما چون ترانزیتی هستند جای کار بیشتر دارد و رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های شهرستان میانه نیز باید در اولویت قرار گیرد و ایمنی جاده‌ها هم باید ارتقا یابد.

    وی با بیان اینکه عوامل برگزاری انتخابات به معنای عام آن امین رأی مردم هستند اضافه کرد: رأی مردم حق‌الناس است و ما باید با امنیت، سلامت و بی‌طرفی کامل انتخابات را برگزار کنیم. ما به‌عنوان کارگزاران امین مردم برای برگزاری انتخابات سالم می‌کوشیم.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *