×

انقلاب، زنده است چون آذربایجان زنده است/آذربایجان، همچنان تاریخ‌سازی می‌کند

  • کد خبر: 228617
  • 30 خرداد 1402
  • به گزارش نوبر، سردار شکارچی امروز(سه شنبه ۳۰ خرداد) در نشست صمیمانه با مدیران و مسئولان رسانه‌های آذربایجان شرقی که بههمت سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژهای مستحکمو تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه‌های مذهبی، بزرگان زیادی […]

    انقلاب، زنده است چون آذربایجان زنده است/آذربایجان، همچنان تاریخ‌سازی می‌کند
  • به گزارش نوبر، سردار شکارچی امروز(سه شنبه ۳۰ خرداد) در نشست صمیمانه با مدیران و مسئولان رسانه‌های آذربایجان شرقی که بههمت سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژهای مستحکمو تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه‌های مذهبی، بزرگان زیادی را در ادوار مختلف تاریخی به کشورمعرفی کرده و در بزنگاههای خاص به خوبی نقش تاریخی خود را بازی کرده است.

    وی افزود: فهرست بلندبالای مشاهیر و بزرگان آذربایجان در قبل و بعد از انقلاب، تردیدی باقی نگذاشته است که این استان، از چهموقعیت خطیری برخوردار است.

    سردار شکاری اضافه کرد: تنها اشاره به مشاهیری چون علامه محمدتقی جعفری، علامه طباطبایی، قاضی طباطبائی، میرزا جواد آقاملکی تبریزی، استاد شهریار کافیست تا بدانیم این بزرگان چه خدمات ارزنده‌ای را به ایران و اسلام ارائه کرده اند. آذربایجان در پیش وپس از انقلاب هم دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده و همواره در خط مقدم مبارزه با استبداد داخلی پهلوی و پس از آن مقابله باضدانقلاب و اشرار بوده است.

    معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: آذربایجان تاریخی سراسر عزت و مقاومت و ولایتمداری دارد که درپرتو آن، شهدای بزرگی مانند برادران مهدی و حمید باکری، حسن باقری، علی تجلایی، شهید حسن شفیع زاده (بنیانگذار یگان توپخانهسپاه) تقدیم انقلاب کرده است.

    وی ادامه داد: آذربایجان اما همچنان به عنوان یکی از ولایتمدار ترین پایگاه‌های انقلاب اسلامی، زنده و پویا پیش می رود و تاریخ سازیمی‌کند، بی آنکه در پیگیری اهداف انقلاب، کوچکترین تزلزلی از خود نشان دهد.

    سردار شکاری با بیان اینکه انقلاب، زنده است چون آذربایجان زنده است، گفت: همین سرزندگی است که دشمنان این مرز و بوم را بهصرافت انداخته که در صفوف متحد این مردم ولایی به بهانه های مختلف رخنه ایجاد کند که تا به حال نتوانسته و از این پس هم نخواهدتوانست.

    وی تصریح کرد: پیچیدگی های امروز مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی که اکنون در قالب جنگ ترکیبی ظهور و بروز پیدا کرده است، اینپیام مهم را با خود دارد که اگرچه دفاع همچنان باقیست و جنگ از چهره ای به چهره دیگر تغییر شکل داده اما، باید متناسب با جنگ نرمدشمن، آرایش تهاجمی گرفت که به دلیل ماهیت این جنگ، رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کنندهای دارند. اینکه رهبر معظم انقلاب مدام از ضرورت جهاد تبیین، می‌گویند ناظر بر همین موضوع است.

    معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اعلام اینکه دشمن در جنگ ترکیبی جای جلاد و شهید را عوض می‌کند،افزود: دشمن می کوشد توانمندی ها و توفیقات کشور در همه امور را سانسور و وارونه نشان دهد. تلاش می کند، نارسایی‌ها را بسیارفراتر از آن چه که وجود دارد، برجسته کند، بر اذهان عمومی مسلط شود و سپس دستگاه محاسباتی مسؤلان را تحت تاثیر القائات خود،به هم بریزد.

    وی همچنین گفت: اصحاب رسانه با تحلیل درست وقایع ضمن تبیین کامیابی‌ها و ناکامی‌ها، وظیفه دارند، بدون حب و بغض، خطراتی کهاز ناحیه دشمن، برای سیاه نمایی از اوضاع کشور، ترسیم شده است، را گوشزد کنند. مردم باید بدانند که یکجانبه گرایی و هژمونیآمریکا نفس های آخر را می کشد و جمهوری اسلامی ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت، از جایگاه برجسته منطقه ای و جهانیبرخوردار است.

    سردار شکاری خاطرنشان کرد: تحولات جاری گویای این واقعیت است که روز به روز ایران اسلامی به سمت عزت و اقتدار پیش می رود ودشمنان رو به افول هستند. وظیفه امروز اصحاب رسانه ترسیم و تحلیل درست این تحولات تاریخ ساز است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *