×

وزیر صمت در دیدار با امام جمعه تبریز:
انحصار در خودروسازی قابل قبول نیست/بی‌تدبیری شورای رقابت؛ عامل گرانی خودرو

  • کد خبر: 169688
  • 12 دی 1399
  • وزیر صمت گفت: مبارزه با دلال‌بازی در صنعت خودروسازی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم و تمامی تلاش خود را برای رقابت‌پذیری و ارتقای کیفیت تولیدات خودرویی را در اولویت اهداف خود قرار داده‌ایم.
    انحصار در خودروسازی قابل قبول نیست/بی‌تدبیری شورای رقابت؛ عامل گرانی خودرو
  • به گزارش نوبر، علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نقش آذربایجان‌شرقی در بسیاری از برهه‌های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فعالیت دولت دوازدهم، بتوانیم بخشی از مشکلات مربوط به حوزه تولید و صنعت استان را رفع کنیم.

     

    وی همدلی و وحدت را رمز موفقیت استان در بخش‌های مختلف دانست و افزود: ائمه جمعه و نمایندگان محترم مقام معظم رهبری(مدظله) در استان‌ها نیز نقش مهمی در موفقیت دولت و افزایش وحدت در بخش‌های مختلف دارند.

     

    وی انحصارگری در خودروسازی را اصلی‌ترین عامل در گرانی و کیفیت خودروهای داخلی دانست و ادامه داد: مبارزه با دلال‌بازی در صنعت خودروسازی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم و تمامی تلاش خود را برای رقابت‌پذیری و ارتقای کیفیت تولیدات خودرویی را در اولویت اهداف خود قرار داده‌ایم.

     

    وزیر صمت با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماهه دوم سال‌جاری افزود: ایجاد رقبای جدید در صنعت خودروسازی نیز از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت صمت است.

     

    وی با اشاره به گرانی مجدد خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر عنوان کرد: بی‌تدبیری شورای رقابت، عامل اصلی این گرانی است و در روزهای آتی نیز شاهد متعادل‌تر شدن قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود.

     

    تلاش برای متعادل‌کردن عرضه و تقاضا، تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور و ضرورت حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر از دیگر موضوعاتی بود که وزیر صمت در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *