×

خبر/
انتظارات حجت الاسلام آل‌هاشم از کارگزاران نظام

  • کد خبر: 166434
  • 6 شهریور 1399
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه تقویت حکومت و نظام اسلامی در گرو تجلی اخلاق اسلامی و انسانی در مسئولان و کارگزاران نظام است اظهار کرد: سیره شهدا و بیانات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله) باید در تمامی کارگزاران نظام، تسری یابد.
    انتظارات حجت الاسلام آل‌هاشم از کارگزاران نظام
  • حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در آیین تجدید میثاق اعضای شورای اداری استان با آرمان‌های شهدا و انقلاباسلامی گفت: هفته دولت را خدمت استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولان خدوم و زحمتکش استان تبریک عرض می‌نمایم.

    وی افزود: امیدواریم تمامی مسئولان، صرفا دغدغه خدمت به مردم داشته و عملکرد خود را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان بهمردم بیان کنند.

    وی در بخشی از سخنان خود با قدردانی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیاری از هیئات عزاداری در تبریز ابراز کرد: از تمامیدسته‌جات و عزاداران حسینی التماس دعا دارم و امیدوارم در چند روز باقی مانده از دهه نخست ماه محرم نیز شاهد رعایت تمامیپروتکل‌های بهداشتی توسط تمامی  دسته‌های حسینی  باشیم.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه تقویت حکومت و نظام اسلامی در گرو تجلی اخلاق اسلامی و انسانی درمسئولان و کارگزاران نظام است اظهار کرد: سیره شهدا و بیانات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله)  باید در تمامیکارگزاران نظام، تسری یابد.

    حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود به تبیین شاخص‌های ضروری کارگزاران نظام پرداخت و افزود: تقوا، تقید، تعهد، تعبدعملی، ولایتمداری، عدالت گستری و مردم مداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در تمامی مسئولان نمود داشته باشد.

    وی تصریح کرد: مسئولان باید شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده و بر اساس نگرش انقلابی واندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنند.

    نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان ابراز کرد: انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد و موضوعاتی همچونترجیح منافع عمومی و ملی و پرهیز از دخالت دادن مسایل سیاسی و جناحی در مسایل کاری، همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

    تلاش برای امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در بین مردم، پرهیز از اشرافیت گرایی و خودشیفتگی، استقبال از نقد سازنده، سرعت و تدبیرصحیح در تصمیم‌گیری از دیگر شاخصه‌های مطلوب کارگزاران نظام است که در این جلسه توسط حجت الاسلام آل هاشم مورد توجهقرار گرفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *