×

افزایش مناسبات مالی و تجاری فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی و روسیه

  • کد خبر: 228820
  • 10 تیر 1402
  • به گزارش نوبر،عابدین خرم در نشست بررسی مسائل بانکی موجود در زمینه توسعه مبادلات مالی میان تجار آذربایجان شرقی و روسیه اظهار کرد: توسعه ارتباطات بانکی میان ایران و روسیه سهولت کار تجار را به دنبال دارد. استاندار آذربایجان شرقی افزود: تجار ایرانی و روس می‌توانند با کمک به ترویج تجارت با ارزهای رایج دو […]

    افزایش مناسبات مالی و تجاری فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی و روسیه
  • به گزارش نوبر،عابدین خرم در نشست بررسی مسائل بانکی موجود در زمینه توسعه مبادلات مالی میان تجار آذربایجان شرقی و روسیه اظهار کرد: توسعه ارتباطات بانکی میان ایران و روسیه سهولت کار تجار را به دنبال دارد.

    استاندار آذربایجان شرقی افزود: تجار ایرانی و روس می‌توانند با کمک به ترویج تجارت با ارزهای رایج دو کشور در مسیر تعمیق مناسبات مالی و تجاری گام بردارند.

    خرم با تاکید بر لزوم احصا مسائل و مشکلات جاری در زمینه مبادلات بانکی تجار اضافه کرد: پس از آن می‌توان با طرح آن در هیأت دولت و توسط بانک مرکزی در مسیر حل این مسائل اهتمام کرد.

    گفتنی است همچنین نشست مشترک هیئت اقتصادی آذربایجان شرقی با فعالان اقتصادی مسکو در محل اتاق بازرگانی صنعت مسکو برگزار شد.

    در این دیدار رئیس اتاق بازرگانی مسکو ضمن خیر مقدم به این هیئت از توجه ویژه فعالان اقتصادی روسیه و عزم این فعالان جهت بهره‌مندی از توانمندی‌های طرف ایرانی از استان آذربایجان‌شرقی گفته و به برگزاری دو بخش از دیدارهای B2B طی امروز و فردا تاکید کرد.

    استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه خواستار آن شد که با حمایت دولت‌های طرفین، همکاری‌های اقتصادی مابین فعالان کشور روسیه و استان آذربایجان‌شرقی بتوانند از این برهه زمانی تاریخی استفاده کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *