×

افزایش سرانه ورزش تبریز

  • کد خبر: 231753
  • 23 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های ورزشی که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد : سلامت عمومی جامعه یکی از  اولویت‌های تدوین بودجه سال جاری بود که برهمین اساس یک روز از هفته با عنوان جمعه‌های ورزشی اختصاص یافته […]

    افزایش سرانه ورزش تبریز
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های ورزشی که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد : سلامت عمومی جامعه یکی از  اولویت‌های تدوین بودجه سال جاری بود که برهمین اساس یک روز از هفته با عنوان جمعه‌های ورزشی اختصاص یافته است.

    وی افزود : عملیات اجرایی ۲۵ پروژه ورزشی در مناطق دهگانه شهرداری آغاز شده و تلاش داریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری آن هاباشیم. وی در این خصوص اظهار داشت: آخرین وضعیت پروژه های ورزشی که عملیات اجرایی آن ها شروع شده است را پیگیری میشود و با بهره برداری از ۲۵ سالن ورزشی شاهد ارتقا سرانه ورزشی شهر تبریز خواهیم بود.

    هوشیار با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس و پارک‌های سطح شهر اعلام کرد: تجهیز و توسعه امکانات ورزشی مدارس و پارک‌هایسطح شهر در دستور کار شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز بوده و علاوه بر آن جشنواره‌های مختلف ورزشی نیز در سطح مناطقدهگانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *