×

افتتاح ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در تبریز

  • کد خبر: 301368
  • 13 بهمن 1402
  • شهردار تبریز گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در این شهر افتتاح می‌شود.
    افتتاح ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در تبریز
  • به گزارش نوبر،  هوشیار گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر عملیات اجرایی ۹ طرح جدید شهری با اعتبار پنج هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز آغاز می‌شود.

    وی با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب و فضاسازی سطح شهر اظهار کرد: این برنامه‌ها از ۱۲ تا ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز انجام می‌شوند.

    شهردار تبریز گفت: مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز با فضاسازی سطح شهر در ایجاد امیدآفرینی و نشاط شهروندی نقش ایفا کرده اند و با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شعار‌های مناسبتی روزانه در دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» در فضاسازی‌های امسال گنجانده شده است.

    هوشیار ادامه داد: جشن‌ها و ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

    وی یادآور شد: شامگاه ۱۸ بهمن همزمان با عید بزرگ مبعث و ۲۱ بهمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقاط مختلف شهر نورافشانی می‌شود.

    هوشیار افزود: در دهه فجر هر شب برنامه‌هایی با محتوای موضوعی این ایام توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *