×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در تبیین خدمات دولت در استان(بخش نخست):
افتتاح ۲۶۲۵۷ پروژه مهم در هشت سال/سرمایه گذاری‌های هنگفت ارزی و ریالی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 172976
  • 21 فروردین 1400
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از 26 هزار و 257 پروژه مهم استان در بخش های مختلف خدماتی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی استان از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید تا پایان سال 99 خبر داد.
    افتتاح ۲۶۲۵۷ پروژه مهم در هشت سال/سرمایه گذاری‌های هنگفت ارزی و ریالی در آذربایجان شرقی
  • به گزارش خبرنگار نوبر، جواد رحمتی در گفتگو با خبرنگاران در تبیین اقدامات هشت ساله دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی دولت‌های بعد انقلاب، خدمات مناسبی را برای مردم ارائه کرده اند گفت: سنگین ترین تحریم‌های طول تاریخ در دوره دولت یازدهم و دوازدهم بر جمهوری اسلامی ایران، اعمال شد.

    وی با بیان اینکه تحریم‌ها، سرعت برخی فعالیت‌ها و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف را کاهش داد عنوان کرد: به رغم تمامی مشکلات این هشت سال همچون چالش‌های برجام، کرونا، تحریم و انسدادهای سیاسی جمهوری اسلامی در دوره ترامپ، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

    وی عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۹، ۴۲هزار میلیارد تومان پروژه در استان آذربایجان شرقی مورد افتتاح قرار گرفته است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا اظهار کرد: علاوه بر این میزان سرمایه گذاری انجام شده در استان، ۱۰۰ میلیون دلار، یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون یورو و همچنین ۲۳ میلیون یوان  برای بهره برداری از پروژه های صنعتی، عمرانی، کشاورزی و خدماتی نیز سرمایه گذاری شده است.

    رحمتی گفت: در مجموع و در مدت هشت سال گذشته، ۲۶ هزار و ۲۵۷ پروژه در بخش های مختلف خدمات، صنعت،عمرانی و کشاورزی استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    بر اساس این گزارش، این پروژه ها در مناسبت های مختلف همچون هفته دولت، دهه فجر و سفرهای رییس جمهور به استان، افتتاح و بهره برداری شده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *