×

مدیر روابط عمومی و توسعه سازمان مدیریت صنعتی خبر داد:
افتتاح نخستین آکادمی رسمی بورس در تبریز

  • کد خبر: 166320
  • 4 شهریور 1399
  • مدیر روابط عمومی و توسعه سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی از راه اندازی نخستین آکادمی رسمی بورس در مرکز علمی- کاربردی این سازمان خبر داد.
    افتتاح نخستین آکادمی رسمی بورس در تبریز
  • به گزارش نوبر، احمد دیباور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: مرکز علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان، برای نخستین بار اقدام به ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بورس کرده و متقاضیان می توانند از امروز و از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام کنند.

    وی از برگزاری مستمر جلسات تخصصی مشاوره کارآفرینی در این مرکز خبر داد و عنوان کرد: نتیجه این جلسات و آموزش های تخصصی به دانشجویان، تجاری سازی بیش از شش طرح فناورانه است.

    وی با بیان اینکه تا به امروز، سه استارتاپ ملی در مرکز علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی تبریز برگزار شده است اظهار کرد: “بیستارت” چهارمین استارتاپ ملی است که در آبان ماه سال جاری و به میزبانی این مرکز برگزار خواهد شد.

    مدیر روابط عمومی و معاون توسعه سازمان مدیریت صنعتی استان از آغاز ثبت نام متقاضیان تحصیل مقطع کاردانی از یازدهم شهریورماه خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

    به گفته دیباور، مقطع کاردانی در این دانشگاه شامل رشته‌های امور بورس، مدیریت اداری، تکنیک‌های فروش، امور بیمه، حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، حسابداری دولتی، حسابرسی، امور گمرکی، مدیریت کسب و کار، امور بانکی، مدیریت بهره وری واحدهای صنفی، کاردانی فنی فناوری اطلاعات خدمات الکترونیکی شهر و مقطع کارشناسی نیز  شامل رشته‌های روابط عموی(گرایش رسانه) ، حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، حسابرسی، مدیریت بیمه_بیمه اموال، مدیریت بورس، مدیریت کسب و کار، امور گمرکی، حسابداری دولتی است.

    وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به علاقه این مرکز برای تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه می توانند به شرط ارائه گواهی معتبر یکی از رسانه های مجوزدار استان، از تخفیف ۳۰ درصدی برای تحصیل در هر یک از رشته های درسی در این مرکز بهره مند شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *