×

امام جمعه تبریز:
اشرار عالم در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف کشیده‌اند

  • کد خبر: 301295
  • 12 بهمن 1402
  • امام جمعه تبریز به حیله های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اشرار عالم در مقابل انقلاب اسلامی همچون در زمان پیامبر اسلام(ص) صف کشیده‌اند.
    اشرار عالم در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف کشیده‌اند
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم روز پنچشنبه ۱۲ بهمن ماه در همایش بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، به مبعث پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به مثابه بعثت حضرت محمد(ص) بوده و امام خمینی(ره) با شجاعت، درایت، ابتکار، فداکاری و اندیشه بلند خود بعثت پیامبر(ص) را که در طول زمان کم‌رنگ بود نمایان و روشن‌تر کرد.

    وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) جامعیت اسلام را در عمل نشان داد و ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را که به فراموشی سپرده شده بود، احیا کرد و این انقلاب در راستای مقابله و مبارزه با ظلم، استبداد، استکبار و حمایت از مظلومان و مستضعفان برپا شد.

     

    حجت الاسلام والمسلمین اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این همایش به دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران در طول ۴۵ سال انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل خرابکاری، کینه ورزی، دسیسه‌ها، تطمیع، تهدید، توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی با ایستادگی خیره‌کننده و تحسین برانگیز و رشد و توسعه کشور موجب حیرت و شگفتی تحلیل گران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دنیا شده اند.

    وی فلسطین و مردم غزه را نمایش تمام عیار ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و ادامه داد: مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شب‌وروز زیر آماج حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی هستند که هزاران کودک به شهادت رسیده است.

    وی به برنامه های ایام الله دهه فجر در استان تشریح کرد ‌و افزود: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بابرگزاری بیش از ۵۰ جلسه، ۱۵۰۰ برنامه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و حدود ۱۹۸۰ پروژه عمرانی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری با ارزش بالغ بر ۲۴ همت و اشتغال آفرینی بر ۲۴ هزار نفر برنامه ریزی کرده است.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های تخصصی، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری برنامه های تبیینی در راستای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگزاری نمایشگاه های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری نشست های علمی و کرسی های آزاداندیشی دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری شب شعر، دیدار با خانواده شهدا از جمله رویداد های ایام الله دهه فجر خواهد بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *