×

استاندار آذربایجان شرقی:
اشتغالزایی برای جوانان، اولویت اصلی ماست

  • کد خبر: 167308
  • 4 مهر 1399
  • شهرک صنعتی شهید نیرومند در شهرستان اسکو با حضور مهندس صالحی نیا، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور و دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در مساحتی بالغ بر 70 هکتار و سرمایه گذاری بیش از 130  میلیارد ریالی افتتاح شد.
    اشتغالزایی برای جوانان، اولویت اصلی ماست
  • به گزارش نوبر،استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این شهرک با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: تلاش برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از ضروریت های فعلی کشور برای ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان و شکست نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی همچون تحریم های ظالمانه است.

    دکتر محمدرضا پورمحمدی در ادامه به کلنگ زنی این شهرک در سال ۹۵ اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه یکی از مطالبات جدی مردم فهیم و فرهنگ دوست شهرستان اسکو همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، محقق شد.

    وی ابراز کرد: امروز فاز نخست این شهرک در مساحتی بالغ بر ۷۰ هکتار(راه دسترسی و زمین صنعتی) و با هدف اشتغالزایی برای یک هزار نفر از جوانان منطقه، مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی فاز دوم و توسعه شهرک نیز در ۱۱۳ هکتار دیگر به زودی آغاز می شود.

    وی از استقبال پرشور فعالان بخش خصوصی برای خرید زمین در این شهرک خبر داد و ابراز کرد: بسیاری از قطعات این شهرک به متقاضیان واگذار شده و عملیات اجرایی و احداث ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مختلف نیز از امروز و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس آغاز شد.

    استاندار آذربایجان شرقی با تاکید مجدد بر تلاش و همت مضاعف برای مبارزه با بیکاری در جامعه اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب شهرستان اسکو در بخش کشاورزی، امیدواریم در آینده بسیار نزدیک، شاهد توسعه بیشتر اقتصادی در این شهرستان و رفع بیکاری جوانان استان باشیم.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *