×

رییس هیات مدیره هلدینگ شیرین عسل:
اشتغالزایی برای جوانان، اصلی‌ترین هدف شیرین عسل/ برای مبارزه با بیکاری جوانان همت کرده‌ایم

  • کد خبر: 169777
  • 14 دی 1399
  • مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی شیرین عسل گفت: اشتغالزایی برای جوانان، اصلی‌ترین هدف شیرین عسل است.
    اشتغالزایی برای جوانان، اصلی‌ترین هدف شیرین عسل/ برای مبارزه با بیکاری جوانان همت کرده‌ایم
  • به گزارش نوبر، یونس ژائله در آیین افتتاح چهار خط تولیدی شرکت شیرین عسل با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید عنوانکرد: کارآفرینان، سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند که نقش بسیار مهمی در شرایط کنونی کشور ایفا می‌کنند.

    وی عنوان کرد: امروز یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی صنایع غذایی کشور به دست وزیر محترم صمت افتتاح می‌شود که اشتغالزایی بیش ازیک هزار و صد نفر از جوانان استان را به دنبال دارد.

    وی در همین راستا ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این چهار خط تولیدی بیش از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

    مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی شیرین عسل در ادامه با بیان اینکه تکمیل زنجیره تولید صنایع غذایی یکی از اصلی‌تریناولویت‌های این شرکت است عنوان کرد: شیرین عسل، بزرگترین مجموعه تولیدی و فرآوری شیر، گوشت و مرغ می‌باشد و این هدف نیز در آیندهبسیار نزدیک و به دست پر توان جوانان این خطه از کشور و با تکیه بر توانمندی‌های داخل محقق می‌شود.

    ژائله همچنین عنوان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم بیکاری جوانان شبستر را به صفر برسانیم و در حال حاضر نیز روز به روز بر تعداد جوانانتبریزی،سلماسی و سایر شهرستان‌های استان که در این مجموعه مشغول بکارند افزوده می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *