×

اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است

  • کد خبر: 233222
  • 27 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگویی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه، افزود: اکنون جهان در حال حرکت به سمت صورت بندی جدید است. بعد از جنگ اوکراین شاهد صف بندی تمام کشورهای غربی پشت اوکراین و رویارویی با روسیه بودیم، ولی امروز به دنبال عملیات طوفان الاقصی این صورت بندی مدل […]

    اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است
  • به گزارش نوبر، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگویی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه، افزود: اکنون جهان در حال حرکت به سمت صورت بندی جدید است. بعد از جنگ اوکراین شاهد صف بندی تمام کشورهای غربی پشت اوکراین و رویارویی با روسیه بودیم، ولی امروز به دنبال عملیات طوفان الاقصی این صورت بندی مدل جدیدی به خود گرفته است‌.
    وی ادامه داد: واقعیت این است که دیگر اوکراین اهمیت سابق خود را برای غرب از دست داده و گویا اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است. این امر حکایت از این واقعیت دارد که تمام سلطه گران خود را در قبال حیات اسرائیل مسئول می دانند.
    بیگی گفت: با انجام عملیات طوفان الاقصی همه دولتمردان غربی سراسیمه آمدند تا به رژیم اشغالگر قدس کمک کنند، حتی ناو آمریکایی و ارتش آمریکا نیز به میدان آمده است.
    وی افزود: همین اتحاد غربی ها پشت سر اسرائیل باید منجر به اتحاد جبهه مقابل یعنی کشورهای اسلامی و صفوف مسلمانان برای نجات نقطه ای که منزلت آن برابر با کعبه است، شود. امروز حماس، حماسه آفریده است که با پشتوانه تدبیر و ذکاوت مسلمانی بوده است. امروز دولت های اسلامی به تبعیت از مردمان خود باید پشت حماس بایستند تا این صورت بندی جهانی دقیق تر خود را نشان دهند.
    وی در پایان با تاکید بر ضرورت حمایت دولت‌های اسلامی از مقاومت فلسطین، گفت: دولت های اسلامی باید با حماس همراه و هماهنگ شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *