×

استقرار گشت ویژه ترافیکی شهرداری تبریز در معابر اصلی

  • کد خبر: 231839
  • 27 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از شهریار، حمدرضا روشنی گفت: بمنظور مدیریت بهینه ناوگان و ایجاد نظم،بکارگیری ۱۰۰ نفر نیروی انسانی بعنوان گشت ویژه ترافیکی ملبس به لباس فرم یکسان جهت استقرار در میادین و محل های مشخص شده بمنظور مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت ترافیک و افزایش کمی و کیفی خدمات […]

    استقرار گشت ویژه ترافیکی شهرداری تبریز در معابر اصلی
  • به گزارش نوبر و به نقل از شهریار، حمدرضا روشنی گفت: بمنظور مدیریت بهینه ناوگان و ایجاد نظم،بکارگیری ۱۰۰ نفر نیروی انسانی بعنوان گشت ویژه ترافیکی ملبس به لباس فرم یکسان جهت استقرار در میادین و محل های مشخص شده بمنظور مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت ترافیک و افزایش کمی و کیفی خدمات انجام خواهد شد.

    وی با بیان این مطلب، برلزوم اقدامات هماهنگ در کلیه معاونت های شهرداری و سازمان ها و حمل و نقل و مناطق و جلوگیری از موازی کاری بخصوص در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری و عمرانی تاکید کرد.

    روشنی افزود: انجام اقدامات هماهنگ و منسجم هر یک از سازمان ها و شرکت‌های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل بمنظور خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان در ابتدای مهر و شروع سال تحصیلی جدید ضروری است.

    معاون حمل و نقل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اینکه معاینه فنی تاکسی ها و اتوبوس های شرکت واحد با شدت نظارت و پیگیری می شود، تصریح کرد: ضرورت دارد سازمان مدیریت ومهندسی شبکه لیست مراجعات تاکسی ها را تهیه و جهت تسهیل برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی های بین بخشی با سازمان تاکسیرانی نیز انجام می شود.

    وی همچنین با تاکید بر ضرورت بکارگیری مینی بوس ها برای خدمات دهی حمل و نقل عمومی، اجرای طرح های آموزشی و فرهنگی با هدف تقویت نظم ترافیکی شهر تبریز را ضروری دانست.

    روشنی ادامه داد: جهت ایجاد نظم بیشتر در خدمات دهی ۵ دستگاه خودرو توسط سازمان تاکسیرانی و ۵ دستگاه خودرو توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تجهیز و با پلیس محترم راهور همکاری خواهند کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *